۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد تومانی مخابرات در سقز/تکنولوژی تلفن همراه ارتقاء یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

سرمایه گذاری ۵.۲ میلیارد تومانی مخابرات در سقز/تکنولوژی تلفن همراه ارتقاء یافت

سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی، گفت: مخابرات منطقه برای توسعه زیرساخت های مخابرات در سقز ۵.۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مخابرات منطقه کردستان در راستای ارتقاء زیرساخت های ارتباطی این استان، اظهار کرد: مخابرات منطقه کردستان در کنار تسریع در خدمت رسانی به مردم، گام های مهمی برای ارتقاء زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در سراسر استان برداشته است.

وی با اعلام اینکه به منظور توسعه خدمات و سرویس های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است، گفت: این اعتبار برای نصب و راه اندازی ۲ سایت جدید تلفن همراه در این شهرستان هزینه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس های تلفن همراه از ابتدای سال جاری تا کنون، افزود: این اقدامات در دو حوزه ارتقا تکنولوژی سایت های موبایل و راه اندازی سایت های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

وی به راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره کرد و اظهار داشت: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی های ۳G و۴G  هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است، عنوان کرد: مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.

وی ارتقا کیفیت سرویس های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتواها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیام از طریق صوت و تصویر، بهره مندی دانش آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه اندازی دو سایت مذکور اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: توسعه و ارتقا تکنولوژی ها و سایت های تلفن همراه  در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان ،همچنان جزیی از برنامه های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان های استان کردستان نیز اقدامات خوبی اجرایی شده است، افزود: انتظار می رود که در سایه سرمایه گذاری های صورت گرفته بتوانیم زمینه برای ارتقاء شاخص های استان در این بخش را فراهم کرده و مردم نیز بتوانند از جدیدترین شیوه ها و روش های ارتباطی و مخابراتی بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha