۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
امروز؛ آغاز فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا

امروز؛ آغاز فروش فوق‌العاده ۵ محصول سایپا

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۳ آبان آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش بازار، پنج محصول این خودروسازی در طرح فروش فوق‌العاده آبان عرضه می‌شود که متقاضیان می‌توانند از امروز به مدت دو روز در این طرح ثبت‌نام کنند. برندگان قرعه‌کشی این طرح حداکثر تا ۹۰ روز خودرو خود را دریافت خواهند کرد.
 
در این طرح خودروی کوئیک با گیربکس معمولی و رینگ فولادی به قیمت ۱۴۱ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، خودروی کوئیک آر با گیربکس معمولی در دو رنگ سفید مشکی و سفید قرمز به قیمت ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و در رنگ سفید به قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان، خودروی تیبا ۲ با رینگ فولادی با قیمت ۱۳۶ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و خودروی سایپا ۱۵۱ به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.
 
متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.
 
البته متقاضیانی که از خردادماه سال گذشته تاکنون به منظور شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کدکاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبان این طرح‌ها نبوده‌اند نیازی به دریافت مجدد کدکاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha