۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تکذیب انتساب فایل صوتی خلاف واقع به کارمندان سازمان بورس
روابط عمومی سازمان بورس در اطلاعیه ای اعلام کرد

تکذیب انتساب فایل صوتی خلاف واقع به کارمندان سازمان بورس

در پی انتشار فایل صوتی درباره شرایط بازار سرمایه و انتساب آن به کارمندان سازمان بورس و اوراق بهادار، روابط عمومی سازمان بورس، انتساب صوت مزبور به هر یک از کارکنان این سازمان را رد کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در این اطلاعیه آمده است: یک فایل صوتی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن عنوان شده یکی از کارکنان سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به ارائه تحلیل از وضعیت کنونی بازار سرمایه کرده است. بدین وسیله به اطلاع عموم مردم و سهامداران بازار سرمایه می‌رساند انتساب این فایل صوتی به هر یک از کارکنان این سازمان کذب است و منتشرکنندگان با این ترفند تلاش کرده‌اند به سخنان عنوان شده در این فایل جامه حقیقت بپوشانند. این در حالی است که تحلیل ارائه شده نیز حاوی اتهامات بی‌اساس است.

به اطلاع می رساند سازمان بورس و اوراق بهادار به مسؤولیت خود در قبال سهامداران پایبند است و در حدود اختیارات خود پیگیر بهبود شرایط در بازار سرمایه است. از جمله اقدامات اخیر این سازمان می‌توان به دیپلماسی فعال در مخالفت با قیمت‌گذاری دستوری در صنایع مختلف، تاکید بر اهمیت شفاف شدن روابط مالی دولت با پالایشگاه‌ها، جلسات با مدیران ارشد صنایع و پیگیری موانع و مشکلات برای شکوفایی بیشتر بازار سرمایه اشاره کرد.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha