۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
شرکت تولیدی گلستان واحد نمونه ملی استاندارد شد
معاون استاندارد گلستان:

شرکت تولیدی گلستان واحد نمونه ملی استاندارد شد

گرگان- معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان از معرفی یک واحد تولیدی در استان، به عنوان واحد نمونه ملی استاندارد در سال ۱۴۰۰ خبر داد. 

به گزارش خبرنگار بازار، واحد تولیدی گلستان به عنوان واحد نمونه ملی استاندارد در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.

معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان در این خصوص گفت: به مناسبت هفته ملی استاندارد که از تاریخ ۱۷ الی ۲۳ مهرماه، تعیین شده است، واحدهای نمونه ملی و استانی استاندارد شناسایی و معرفی شدند.

داوود مزیدی افزود: بر اساس شاخص های استاندارد، واحد تولیدی الکتریکی استان به عنوان واحد نمونه کشوری و دو واحد تولیدی در بخش لبنیات و آب به عنوان واحدهای تولیدی نمونه استانی، معرفی شدند.

وی گفت: شرکت الکتریکی، به دلیل استمرار در حفظ پروانه کاربرد علامت استاندارد، عدم نقص بحرانی و عمده برای فراورده مورد ارزیابی در ۳۳ سال گذشته، کامل بودن آزمایشگاه واحد تولیدی، میزان صادرات واحد تولیدی، دارا بودن هشت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی معتبر، دارا بودن گواهینامه های سیستم مدیریت معتبر در سطوح ملی و بین المللی، فعالیت های آموزشی در زمینه توانمندسازی کارکنان، ارتقای سطح فناوری، تکنولوژی و چگونگی روش ساخت و تولید که منجر به افزایش کیفیت، تولید انبوه، کاهش قیمت تمام شده و کاهش ضایعات شده، موفق به کسب رتبه واحد نمونه کشوری شده که از مدیریت و مجموعه کارکنان آن واحد در مسیر دستیابی به این رتبه در نکوداشت هفته استاندارد با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

معاون ارزیابی انطباق استاندارد گلستان اضافه کرد: واحد تولیدی آب هم برای فرآورده آب آشامیدنی غنی شده با اکسیژن، شرکت شیر لبنیات هم با طعم دهده های مجاز با طعم کاکائو و قهوه از نظر کیفیت و رعایت استاندارد ها به عنوان واحد نمونه استاندارد در استان گلستان معرفی شدند.

کد خبر: ۱۱۳٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha