۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
افزایش ۱۰ درصدی حقوق سال آینده غیر کارشناسی است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق سال آینده غیر کارشناسی است

بوشهر- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق و دستمزد سال آینده غیر کارشناسی است و باید بر اساس منابع و مصارف بودجه و شاخص‌های کلان اقتصادی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: سفر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر در راستای بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه های مردم و تلاش برای رفع این موارد است.

وی در ارتباط با میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده نیز بیان کرد: در مورد افزایش ۱۰ درصدی حقوق و دستمزد هنوز چیزی مشخص نیست و این مساله غیر کارشناسی است که پس از جمع بندی مسائل در اسفندماه و بررسی شرایط موجود، تصمیم گیری می‌شود.

حاجی بابایی ابراز داشت: در بحث حقوق و دستمزد سال آینده باید رقم منابع و مصارف بودجه مشخص و همچنین شاخص‌های کلان اقتصادی و تصویرسازی از وضعیت اقتصاد در سال ۱۴۰۱ مشخص شود تا بتوان رقم دقیق افزایش حقوق را اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای دو روز گذشته از استان بوشهر مشاهده کردیم که بوشهر نیازمند تغییر است و نباید وضعیت آب و سایر امکانات بوشهر اینچنین باشد.

حاجی بابایی در ارتباط با اجرای طرح تحول نخلستان نیز گفت: این طرح ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد و مجلس حمایت کاملی خواهد داشت تا اجرایی و عملیاتی شود.

وی ابراز داشت: در نشست شورای برنامه ریزی استان بوشهر تصمیمات خوبی برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر گرفته شد و امیدوارم در سفر آینده به این منطقه، شاهد تحقق مصوبات و توسعه بیشتر این استان و رضایتمندی مردم باشیم.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha