۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
گردشگری در استان اردبیل باید متحول شود| تلاش دولت برای آبادانی کشت و صنعت مغان
رئیس جمهوری:

گردشگری در استان اردبیل باید متحول شود| تلاش دولت برای آبادانی کشت و صنعت مغان

اردبیل - رئیس جمهور کشورمان گفت: اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی مورد توجه واقع شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان با جدیت تمام دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح جمعه در جریان سفر به استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل باید به عنوان قطب کشاورزی مورد توجه واقع شود و ارزش افزوده و اهمیت به این حوزه را باید در این استان با جدیت تمام دنبال کرد.

وی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم در بازه کوتاه مدت و بلند مدت وضعیت کشاورزی را متحول کنیم و صنایع تبدیلی را رشد دهیم.

آیت الله رئیسی ظرفیت گردشگری استان اردبیل را جزو سرمایه مهم عنوان کرد و افزود: صنعت گردشگری باید در این استان متحول شود.

رئیس جمهور کشورمان استان اردبیل را مرکز اتحاد و انسجام در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: اردبیل نقش مهمی در ارتقای فرهنگ شیعی داشته و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی را تقدیم جهان اسلام و بشریت کرده است.

آیت الله رئیسی در ادامه و در بازید از مجتمع کشت و صنعت مغان اظهار کرد: در حال حاضر کشت و صنعت مغان در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه وجود ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای توسعه آن انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: با وجود چنین مجموعه عظیمی بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha