مجامع انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد

مجامع انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده و عادی بطور فوق العاده سالیانه انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: مجمع عمومی فوق العاده و عادی بطور فوق العاده سالیانه انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور با حضور اعضا محترم انجمن، هیات مدیره و بازرس انجمن و نماینده محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

با توجه به الزامات برگزاری مجامع ابلاغ شده از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجامع بصورت آنلاین برگزار گردید.

مجامع انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد

انجمن صنفی صندوق ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر یک نهاد صنفی است که در سال ۱۳۹۱ با حضور فعالین سرمایه گذاری و تامین مالی حوزه فناوری و نوآوری کشور با ماموریت هم افزایی بین نهادها، ترویج ادبیات سرمایه گذاری خطرپذیر در کشور، توسعه سرمایه گذاری خطرپذیر و همچنین رفع مسائل و مشکلات تامین مالی و سرمایه گذاری حوزه فناوری با نظارت و تائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاسیس گردید و اکنون نزدیک یک دهه از فعالیت این انجمن می گذرد.

در حال حاضر قریب به ۱۰۰ نهاد از قبیل صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه بورسی، شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر (VC Firm)، شرکت های خدمات فناوری و  سایر نهادها حضور دارند. طبق اطلاعات ثبت شده در انجمن در طی فعالیت ۱۰ ساله این انجمن بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد ریال انواع خدمات از قبیل: سرمایه گذاری خطرپذیر، صدور ضمانتنامه و پرداخت تسهیلات از طرف اعضا انجمن ارائه شده است.

رشد خدمات دهی اعضا انجمن قابل توجه بوده است بطوریکه در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال خدمات از طرف اعضا انجمن ارائه شده است که قریب به ۵۰ درصد کل خدمات ارائه شده از زمان تاسیس انجمن می باشد.   

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری برای ارتقا سطح حرفه ای گری اعضا انجمن، برگزاری نشست ها و رویدادهای مختلف، برگزاری جلسه با مسئولین ذیربط در نهادهای مختلف برای توسعه خدمات و حل مسائل و مشکلات، هم افزایی بین اعضا برای توسعه کمی و کیفی خدمات از جمله فعالیت های انجمن طی سالیان گذشته بوده است.

مجامع انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور برگزار شد

از موارد مهم مطرح و تصویب شده در مجامع اخیر مواردی از قبیل زیر می باشد:

۱- ارائه گزارش عملکرد اعضا انجمن و فعالیت های هیات مدیره و دبیرخانه انجمن در دوره چهارم فعالیت، ارائه گزارش بازرس انجمن و تصویب صورت های مالی

۲- اصلاح اساسنامه برای افزایش تعداد اعضا هیات مدیره به منظور مشارکت حداکثری اعضا در انجمن و سایر اصلاحات مربوطه

۳- انتخاب هیات ‌مدیره برای دوره پنجم فعالیت انجمن

۴- انتخاب بازرس برای سال مالی ۱۴۰۰ 

نتایج انتخابات هیات مدیره و بازرس:

هیات مدیره:

۱- محمدمهدی فریدوند

۲- سید مهدی سادات رسول

۳-  سید روح الله میرامینی

۴- محمد سپهر

۵- مهرداد امانی

۶-حامد ساجدی

۷- محمدمهدی عباسخانی

۸- دانیال صابر سمیعی (عضو علی البدل هیات مدیره)

۹- مریم قدیری (عضو علی البدل هیات مدیره)

بازرسین:

۱-آرش فره وشی (بازرس اصلی)

۲-مهدی دیلم صالحی (بازرس علی البدل)

همچنین  اطلاعات بیشتر از طریق سایت: www.irvc.ir   یا با  ایمیل: venture.capital.ngo@gmail.com     و آدرس دفتر: خیابان کارگر شمالی، کوچه نهم، پلاک ۱۳۲، واحد ۴ تلفن: ۸۸۰۱۶۴۳۸   ۸۸۰۱۶۵۰۷ در دسترس است.

کد خبر: ۱۱۳٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha