۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
تخم مرغ در یزد موجود است| تداوم مشکل توزیع
نایب رئیس اتحادیه لبنیات یزد مطرح کرد

تخم مرغ در یزد موجود است| تداوم مشکل توزیع

یزد- صیادیان، نایب رئیس اتحادیه لبنیات استان یزد با بیان اینکه در یزد تخم مرغ به اندازه کافی وجود دارد، گفت: هنوز مشکل توزیع در فروشگاه ها باقی است.

علیرضا صیادیان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بازار تخم مرغ یزد نسبت به هفته گذشته آرام تر شده و در حال حاضر تنها مشکل موجود مربوط به شبکه توزیع تخم مرغ است.

نایب رئیس اتحادیه لبنیات استان یزد در پاسخ به این پرسش که دلیل عرضه تخم مرغ محلی در برخی مغازه‌های استان و نبود تخم مرغ دولتی چیست، بیان کرد: عرضه تخم مرغ محلی و دولتی برای فروشگاه‌ها از نظر سود فرقی ندارد و اگر مشکلی در این باره وجود دارد به این دلیل است که آن فروشگاه‌ها به تخم مرغ دولتی دسترسی نداشته اند.

صیادیان در این خصوص که چرا برخی فروشگاه های استان هنوز هم به تخم مرغ دولتی برای فروش دسترسی ندارند، گفت: متأسفانه سیستم توزیع تخم مرغ در استان دچار مشکل است و این موضوع نیز همت سازمان صنعت، معدن و تجارت را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد قصد دارد جزو پنج استان ارزان کشور باشد، افزود: نرخ تخم مرغ در یزد نسبت به استان های همجوار کمتر است و همین عامل موجب شده که تخم مرغ از استان خارج شود و در مواقعی استان دچار کمبود تخم مرغ شود.

صیادیان اظهار کرد: در حال حاضر استان یزد از نظر تولید تخم مرغ دچار مشکل نیست و تخم مرغ به اندازه کافی وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha