۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
افزایش ۹ درصدی تولید لوازم خانگی در نیمه اول سال
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

افزایش ۹ درصدی تولید لوازم خانگی در نیمه اول سال

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر لوازم خانگی به میزان کافی در انبارها موجود بوده و از مرداد ماه تاکنون قیمت این محصولات در واحدهای تولیدی افزایشی نداشته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست فوق‌العاده امروز(چهارشنبه ۲۸ مهر ماه) کمیسیون صنایع و معادن با دستورکار بررسی دلایل گرانی لوازم خانگی، گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی، سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده و اتحادیه‌های تولیدکنندگان لوازم خانگی برگزار شد؛ براساس گزارش ارائه شده در حال حاضر کالا به میزان کافی در انبارها موجود است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق توضیحات ارائه شده در این نشست تولید لوازم خانگی در ۶ ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۹ درصد رشد داشته و از مرداد ماه تاکنون قیمت لوازم خانگی در واحدهای تولیدی افزایشی نداشته و گرانی رخ داده ناشی از فعالیت دلالان در بازار است.

وی اضافه کرد: مقرر شد سازمان حمایت از مصرف‌کننده با تشدید نظارت میدانی، با گران‌فروشان برخورد کند از سوی دیگر انجمن‌های تولیدکننده لوازم خانگی موظف شدند که اطلاعیه‌ صادر کرده و در آن بیان کنند که در هفته‌های گذشته افزایش قیمتی نداشتند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در این نشست وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه سازمان حمایت از مصرف کننده موظف شد که با سوداگران که موجب التهاب و نابسامانی بازار لوازم خانگی شده‌اند، برخورد کنند.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha