۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
 بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۳ طرح صنعتی در شاهرود
ظهر چهارشنبه رقم خورد؛

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۳ طرح صنعتی در شاهرود

شاهرود- رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دومین روز سفر خود به استان سمنان با حضور در شرق استان از سه طرح صنعتی شاهرود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان ظهر چهارشنبه در دومین روز سفر خود به استان سمنان با حضور در شرق استان از سه طرح صنعتی شامل سیم و کابل، ذوب و طب پلاستیک بازدید کرد.

طرح صنعتی  ذوب آهن شاهرود نخستین طرحی بود که مورد بازدید قرار گرفت، این طرح در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر مستقیم و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر غیر مستقیم فراهم می‌شود.

عملیات اجرایی این طرح سال ۹۷ در فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود آغاز شد و در زمینه تولید ساخت آهن و فولاد به بهره‌برداری خواهد رسید.

طب پلاستیک نوین دیگر طرحی بود که مورد بازدید معاون وزیر صمت قرار گرفت  این طرح صنعتی در زمینی به مساحت  ۴۰ هزار مترمربع و با پیش بینی سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۵۰ است.

شرکت سیم و کابل مغان که با سرمایه ‌گذاری ۴۸۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۸۱ هزار و ۹۳۱ مترمربع در شهرک صنعتی شاهرود احداث و در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده نیز دیگر طرح مورد بازدید از سوی رئیس شهرک‌های صنعتی کشور بود.

این واحد ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هزار تُن انواع سیم و کابل برق دارد و برای ۱۷۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

به گزارش بازار، سفر دو روزه معاون وزیر صمت به استان سمنان امروز عصر در شاهرود به اتمام می رسد.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha