۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
ظرفیت بخش خصوصی در زنجان به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرد
استاندار زنجان:

ظرفیت بخش خصوصی در زنجان به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرد

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه ظرفیت بخش خصوصی در استان زنجان به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرد،گفت: باید استان به توسعه اقتصادی لازم برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر چهارشنبه در دیدار با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: ساختار مدیریتی کشور بر مبنای نفت شکل گرفته و در این ساختار نیازی به مجموعه بخش خصوصی احساس نشده است. 

وی اظهار کرد: حل بسیاری از مسائل تنها با تلنگر و اقدامی جزئی امکان پذیر است و  زنجان در سطح کشور به عنوان استان مقتدری ظاهر نشده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان نتوانسته به حق و حقوق خود برسد، تاکید کرد: پروژه های اقتصادی با نمایندگان استان تعریف خواهد شد تا در سطح کلان تاثیرگذاری خود را بالا ببریم.

افشارچی بر لزوم شناسایی و رفع موانع موجود بر سر راه رشد و توسعه استان تاکید کرد و ابراز داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی استان بسیاری از مسایل حل می شود. 

وی تصریح کرد: کمک گرفتن از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی، آماده سازی مرکز آماد و پشتیبانی، فعال سازی فرودگاه زنجان، پایانه صادراتی، بازارچه های تخصصی و افتتاح دفتر وزارت امور خارجه از اولویت های استان است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه نگاه به سرمایه گذاری بخش خصوصی از زاویه منفعت شخصی بوده است، افزود: بهره سرمایه گذاری بخش خصوصی عاید کل کشور می شود و باید از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی استفاده شود. 

افشارچی ابراز کرد: سیستم کشور صادرات محور و تولید محور نیست و در این سیستم قوانین وضع شده کمک حال سرمایه گذار نیست. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر رفع موانع تولید تاکید دارند، تصریح کرد: رده های پایین نیز باید این مسئله را نقطه هدف خود قرار دهند تا اهداف ترسیم شده محقق شود و برنامه‌ریزی جهت تسهیل، گره‌گشایی و همراهی با فعالان اقتصادی استان باید مورد توجه قرار گیرد. 

کد خبر: ۱۱۳٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha