۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
بانک مرکزی مصوبه امهال وام های مناطق زلزله زده را اجرایی کند
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

بانک مرکزی مصوبه امهال وام های مناطق زلزله زده را اجرایی کند

حیدری، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس طی تذکری از بانک مرکزی خواست تا مصوبه امهال وام های مناطق زلزله زده اجرایی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تقدیر از نمایندگان برای توجه به لایحه رتبه بندی معلمان گفت: انتظار داریم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ضمن بررسی این لایحه در کمیسیون، نمایندگان هر چه سریعتر این لایحه را در صحن علنی مجلس تصویب کنند تا حداقل خدمتی از سوی مجلس انقلابی و جهادی برای معلمان محسوب شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی ادامه داد: سامانه گرمسیری یک پروژه عظیم و حاکمیتی است که مورد غفلت وزارتخانه های نیرو و کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه قرار گرفته است، بنابراین انتظار داریم تا هر چه سریعتر مسئولان با حضور میدانی در این منطقه از نظر تخصیص اعتبار، این پروژه را سروسامان دهند، همچنین وزیر نفت سند تحول و توسعه پتروپالایش کرمانشاه را عملیاتی و اجرا کند.

حیدری اظهار کرد: ثبت روز چهارم مهرماه در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت گیلانغرب مورد انتظار ما است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس یازدهم در ادامه در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده های حوزه انتخابیه من به ویژه گیلانغرب غیراستاندارد است و هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری به دلیل انتصاب فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امهال وام های مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تصویب شد، اما تاکنون اجرایی نشده و بانک مرکزی هر چه سریعتر این قانون را اعمال کند.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha