۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
 بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۳ پروژه شهرک صنعتی دامغان
در راس هیئتی انجام شد؛

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ۳ پروژه شهرک صنعتی دامغان

دامغان- معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی دامغان از سه پروژه شامل دو طرح صنعتی و یک پروژه برق رسانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح چهارشنبه در ادامه سفر دو روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت صنایع چوب حیدرهایی، یک پروژه برق رسانی و مجتمع فولاد گلستان بازدید کرد.

شرکت صنایع چوب حیدرهایی که با سرمایه ‌گذاری بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲۱ هزار و ۱۳۷ مترمربع در شهرک صنعتی دامغان احداث و در سال ۷۵ به بهره برداری رسیده و همچنین باید گفت این شرکت ظرفیت تولید دو هزار و ۳۸۵ متر مکعب محصولات چوبی، انواع کالا از چوب پنبه، و نی و مواد حصیرباف در سال را دارد و برای ۱۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

رسولیان در ادامه از پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان نیز بازدید کرد این  پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان، دارای دو فیدر خط، دو فیدر ترانس و دو دستگاه ترانس ۴۰ مگا ولت آمپر و دو دستگاه ترانس کمکی ۲۵۰ کاواو، ۱۲ فیدر خروجی و دو دستگاه فیدر خازن است.

اهداف پروژه افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، ایجاد زیرساخت انرژی برای توسعه بخش صنعت و تولید به منظور تامین مصارف برق کارگاه ها و کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی از اهداف پست ۶۳ کیلوولت صنعتی دامغان است.

طرح صنعتی مجتمع فولاد  گلستان نیز به عنوان سومین طرح مورد بازدید قرار گرفته در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و پیش‌بینی سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال که در صورت تکمیل و بهره برداری برای بیش از ۱۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند.

کد خبر: ۱۱۳٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha