۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
رشد اقتصادی ۸ درصدی برای استان سمنان تعیین شده است
در برنامه توسعه؛

رشد اقتصادی ۸ درصدی برای استان سمنان تعیین شده است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم رشد هشت درصدی اقتصادی برای استان در نظر گرفته شده است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به این مهم دست یافت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه رشد اقتصادی هشت درصدی تعیین شده برای استان باید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، استقبال از سرمایه گذاران جدید، احیاء واحد ها راکد و تملیکی و کار جهادی محقق شود، ابراز کرد:  در بحث مثلث اقتصادی استان، اقدامات خوبی در حال انجام است .

وی افزود: حفظ وضعیت موجود، احیاء واحدهای راکد و استقبال از سرمایه گذاری جدید اولویت ما در استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در حوزه فعال کردن واحدهای راکد در تملک بانک‌ها، با همکاری بانک‌های عامل و رسیدگی به موانع موجود، به نتیجه مطلوبی برسیم، بیان کرد: امروز جنگ،‌ جنگ اقتصادی است و ما به عنوان سربازان این ‌جنگ، باید تلاش کنیم ‌تا موانع را از سر راه تولید و سرمایه گذاری، با کار جهادی، انقلابی و میدانی برداریم.

هاشمی با بیان اینکه حداقل و کف اقدامات خود را برای حفظ وضعیت موجود در نظر گرفته‌ایم، اما در کنار آن برای استقبال از سرمایه‌گذاری جدید نیز برنامه‌ریزی خواهیم ‌داشت، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی،‌ حامی دستگاه‌های اجرایی برای اقدامات در حوزه گره گشایی در بخش‌های مختلف و رسیدگی به امورات مردم هستند.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha