۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
امروز؛ برگزاری نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی در تهران

امروز؛ برگزاری نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی در تهران

نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود و نتایج در پایان همان روز اعلام خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: این دوره از انتخابات ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد که این مهلت زمانی تا ساعت ۲۴ قابل تمدید است.
 
وی افزود: براین اساس ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری یعنی ساعت ۸ صبح امروز مهلت تبلیغات نامزدهای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران به پایان رسیده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص نحوه برگزاری انتخابات اذعان داشت: برای نخستین بار در سابقه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
وی بیان داشت: همزمان با ساعت شروع این فرآیند، از طرف شرکت برگزار کننده این دوره از انتخابات، پیامکی برای اعضای سازمان نظام مهندسی استان تهران ارسال می‌شود که دارای لینک اختصاصی ورود به سایت است لذا با وارد شدن به لینک مربوطه مراحل رای دهی و انتخاب کاندیداهای مورد نظر آغاز می‌شود که به صورت گسترده این مراحل اطلاع رسانی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به عمل آمده است تا امنیت برگزاری انتخابات حفظ شود، گفت: نتایج نهمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در کوتاهترین زمان ممکن پس از پایان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.
 
رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه سرنوشت سازمان در این برهه تاثیرگذار به تشکیل هیات مدیره‌ای اصلح بستگی دارد، گفت: ضروری است تا همه حرفه‌مندان و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی استان در مسیر نیل به اهداف و منافع سازمان، احساس تکلیف و مسئولیت کرده و در انتخابات مشارکت کنند.

کد خبر: ۱۱۲٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha