۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
احیای تعاونی ها دست دلالان را از فرایند تولید کوتاه می کند
نماینده مردم همدان در مجلس:

احیای تعاونی ها دست دلالان را از فرایند تولید کوتاه می کند

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید باید از دست دلالان خارج شود، عنوان کرد: یکی از راه های اساسی قطع دست دلالان احیای تعاونی ها است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مدیران اتاق تعاون استان همدان بیان کرد: یکی از قسمت های اساسی و مهم ایجاد اشتغال، فعال کردن حوزه تعاون است که دغدغه ای جدی در این حوزه داریم.

وی با بیان اینکه در شرایط رکود فعالیت تعاونی باعث رونق و جهش تولید و کاهش فقر و رفع بیکاری جوانان می شود، گفت: امروز در شرایط تحریم، بخش تعاون می‌تواند همراه مردم و دولت در راستای رفع موانع و فعال شدن تولید گام بردارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با وزیر رفاه اظهار کرد: در این دیدار حوزه تعاونی محور اصلی صحبت ها قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت وزیر در حوزه تعاون ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر مشکلات حوزه تعاونی های کشور حل شود.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه تولید باید از دست دلالان خارج شود، عنوان کرد: یکی از راه های اساسی قطع دست دلالان احیای تعاونی ها است.

وی با بیان اینکه نقدینگی فراوان باعث ایجاد تورم می شود، ادامه داد: یکی از راه های جمع آوری نقدینگی ایجاد تعاونی ها است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهادات خود در زمینه مباحث و مشکلات حوزه تعاون را ارائه دهید تا پیگیر شویم.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha