۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
 سهام بیمه آرمان روی دست بانک گردشگری باد کرد
مزایده ناموفق در بانک گردشگری

سهام بیمه آرمان روی دست بانک گردشگری باد کرد

مزایده نوزدهم مهرماه بانک گردشگری برای فروش ۹ درصد از سهام این شرکت در بیمه آرمان شکست خورد و کسی این سهام را نخرید.

به گزارش خبرنگار بازار، براساس اطلاعیه‌ای که در تاریخ ششم مهرماه شرکت کارگزای آگاه در فرابورس منتشر کرد، بانک گردشگری بدنبال آن بود تا بیش از ۲۴۵ میلیون و ۷۱۴ هزار سهام خود (معادل ۹.۸۳ درصد) در شرکت بیمه آرمان را به طور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس به فروش برساند.

ارزش این عرضه غیر مدیریتی که در روز دوشنبه نوزدهم مهرماه برگزار شد، حدود ۲۹۰ میلیارد تومان بود اما کسی خریدار سهام این شرکت بیمه‌ای نبود.

براساس اطلاعیه‌ای که بانک گردشگری در این خصوص در سامانه کدال منتشر کرده، این مزایده برگزار شده ولی به دلیل «عدم وجود متقاضی» نتیجه‌ای حاصل نشده و در صورتی که این بانک همچنان قصد فروش این سهام را داشته باشد، برنامه فروش خود را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در بورس تهران، بانک گردشگری مالک ۱۶.۳۸ درصد و بانک ایران زمین مالک ۱۹.۷۸ درصد از بیمه آرمان هستند.

براساس آخرین صورت مالی منتشر شده در سامانه کدال، بیمه آرمان در دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد امسال، زیان انباشته این شرکت با ۹ درصد افزایش از ۶۷ میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان به ۷۳ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۱۲٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha