۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
مخالفی در مجلس برای «همسان سازی حقوق بازنشستگان» وجود ندارد؛ در برنامه هفتم توسعه گنجانده می شود
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با بازار:

مخالفی در مجلس برای «همسان سازی حقوق بازنشستگان» وجود ندارد؛ در برنامه هفتم توسعه گنجانده می شود

حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مخالفی در مجلس برای هماهنگ سازی نظام حقوق و دستمزد بازنشستگان وجود ندارد و نمایندگان نگاه مثبتی به امور بازنشستگان دارند.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در مجلس اظهارداشت: مخالفی در مجلس برای هماهنگ سازی نظام حقوق و دستمزد بازنشستگان وجود ندارد و نمایندگان نگاه مثبتی به امور بازنشستگان دارند.

وی افزود: برخی اخباری را تولید می کنند که حاکی از این است ۵۰ درصد مجلس موافق و ۵۰درصد نمایندگان با همسان سازی بازنشستگان مخالف هستند؛آن نمایندگانی که پای کار ایستاده و کار می کنند دنبال این نیستند که هر روز پیرامون موضوعی امضایی جمع آوری شود و این مسئله روی خروجی سایت ها قرار گیرد تا تبلیغی برای آن نمایندگان شود لذا نامه جمع کردن با ایستادن وسط میدان متفاوت است.

این نماینده مجلس بیان داشت: بنده هنوز ندیدم که به عنوان مثال ۴۰ نماینده با این طرح مخالف باشند؛ هر زمان که طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان به صحن علنی مجلس بیاید من مطمئن هستم که مجلس پرقدرت به این لایحه رای خواهد داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های مجلس در زمینه برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: همچنین ما در برنامه هفتم توسعه باز هم قوانین بسیار مهمی را درراستای همسان سازی بازنشستگان در این برنامه مصوب خواهیم کرد.

وی بیان داشت: امسال هم در تبصره ۲ بودجه ۱۴۰۰ علی رغم همه مشکلاتی که وجود داشت در جز یک بند (و) تبصره ۲ مبلغی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری پیش بینی شد و ۸۹ هزار میلیارد تومان بدهی های تامین اجتماعی داده شد که بازنشستگان را خوب ببیند.

حاجی بابایی تاکید کرد: بازنشستگان عزیز مطمئن باشند ما با همان توان ،قدرت و با همان اعتقاد دنبال کارشان در مجلس هستیم و یک لحظه هم از این لایحه عقب نشینی نخواهیم کرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: البته پیگیری خود بازنشستگان هم در این فرآیند مهم است؛ بنده از  بازنشستگان می خواهم پیگیری هایشان را داشته باشند.

کد خبر: ۱۱۲٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha