۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
کاهش نرخ دلار و افزایش یورو در معاملات بازار متشکل ارزی
طی روز گذشته رقم خورد؛

کاهش نرخ دلار و افزایش یورو در معاملات بازار متشکل ارزی

مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش ۰.۰۸ درصدی دلار و افزایش ۰.۱۴ درصدی یورو در روز معاملاتی ۲۴ مهر ماه خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی روز گذشته (شنبه)، دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۲۶ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۳۳۸ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۸ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

وی افزود: حجم معاملات دلار ۹ میلیون و ۹۵ هزار و ۹۰۰ دلار بوده که در این معاملات، اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۲۹۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۲۶ تومان معامله شد.

گوهررستمی اظهار داشت: روز گذشته نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۱۰۴ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۱۱۷ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با افزایش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز پنجشنبه، ۳۰ هزار و ۱۹۹ تومان بوده است.

مدیرکل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران ادامه داد: در جلسه معاملاتی شنبه، حجم معاملات یورو در سطح بازار متشکل ارز ایران ۱ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۱۰۰ یورو بود که طی آن اسکناس یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۹۹ تومان و ۳۰ هزار و ۶۳۰ تومان معامله شد.

کد خبر: ۱۱۲٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha