۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
اعتبارات شهرک ها و نواحی صنعتی ۱.۵ برابر افزایش یافته است
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران:

اعتبارات شهرک ها و نواحی صنعتی ۱.۵ برابر افزایش یافته است

سوادکوه- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران احیای واحدهای راکد صنعتی را برنامه مهم دولت کنونی بیان کرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای تامین زیرساخت ها در شهرک و نواحی صنعتی ۱.۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان بعدازظهر شنبه در بازدید از شهرک صنعتی سوادکوه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تدوین برنامه جامع برای احیای واحدهای تولیدی راکد مستقر در شهرک و نواحی صنعتی افزود: پایش واحدهای تولیدی غیرفعال در کشور انجام شده است.

وی با اظهار اینکه بیش از ۵۰۰ هکتار اراضی راکد صنعتی در کشور بازپس گرفته شد و ۷۷۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد امسال به چرخه تولید برگشته است، افزود: کمیته ویژه ای نسبت به تعیین تکلیف و بازپس گیری اراضی راکد صنعتی اقدام می کنند.

وی با عنوان اینکه برخی اراضی صنعتی را به قصد سوادگری دریافت کرده اند، احیای واحدهای راکد را از برنامه های مهم و محوری دولت سیزدهم بیان کرد و افزود: برای تامین زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور ۴۷ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که نسبت به سال قبل رشد ۱.۵ برابری داشته است.

رسولیان کمبود زمین را از جمله مشکلات در شهرک صنعتی سوادکوه بیان کرد و گفت: امیدواریم با تامین اعتبارات لازم مشکل کمبود زمین برای توسعه طرح های صنعتی که بیشترین تقاضای سرمایه گذاران بخشی خصوصی، جبران شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha