۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
اجرای طرح جهش مسکن در ساری نیازمند تامین زمین است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

اجرای طرح جهش مسکن در ساری نیازمند تامین زمین است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به طرح ساخت مسکن در قالب طرح جهش و تولید مسکن گفت: اجرای این طرح در ساری نیازمند تامین زمین است.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به طولانی شدن ساخت پروژه پل فرح آباد- گهرباران اظهار داشت: راه و شهرسازی باید موانع و مشکلات مربوط به پروژه را حل کند.

وی با اظهار اینکه در سال ۸۷ حدود ۵۰ میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان ساری برای پروژه پل ساری - گهرباران اعتبار مطالعات برنامه ریزی تخصیص داده شد، افزود: راه و شهرسازی به عنوان مجری پروژه باید پیگیری لازم را داشته باشد.

وی با عنوان اینکه سال ۸۷ اعتبار برای پروژه اعتبار در نظر گرفته شد، گفت: راه و شهرسازی باید میدانی وارد عمل شود و نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند.

زارعی مهمترین مشکل و دغدغه را مسکن و اشتغال ذکر کرد و گفت: از سهمیه یک میلیون واحد مسکن کشور حداقل ۳۰ هزار واحد سهم مازندران و حداقل پنج هزار واحد سهمیه شهرستان ساری است.

نماینده مردم ساری و میاندرود یادآور شد: طرح ساخت مسکن یک میلیون واحدی در قالب طرح جهش جدای از طرح مسکن ملی بوده زیرا مسکن امروز برای جوانان تبدیل به آرزو شده است.

وی با اظهار اینکه تامین زمین برای ساخت مسکن در شهرستان الزامی است، گفت: دستگاه های مختلف برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی و نسبت به تهیه و معرفی زمین اقدام شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha