۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
هیئت‌های عالی سرمایه‌گذاری اقتصادی در شهرداری‌های استان سمنان فعال شدند
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

هیئت‌های عالی سرمایه‌گذاری اقتصادی در شهرداری‌های استان سمنان فعال شدند

سمنان - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: فعال‌سازی هیئت‌های عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان با جذب ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بدنه استانداری انجام شد.

به گزارش خبرنگار بازار، راضیه شهاب شامگاه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره عملکرد دفتر شوراها و شهرداری‌های استانداری سمنان در حوزه اقتصادی و اعتباری، بیان کرد: پیگیری برای فعال‌سازی هیئت‌های عالی سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و تأمین منابع مالی و درآمدی پایدار برای شهرداری‌های استان در زمره اقدامات این دفتر بوده است.

وی تأکید کرد: تاکنون شاهد جذب قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان منابع بخش خصوصی در این خصوص بوده‌ایم.

مدیرکل دفتر شوراها و شهرداری های استانداری سمنان در ادامه گفت: این دفتر امور مربوط به خسارات سیل وارده به شهرهای استان و اخذ اطلاعات و جمع‌بندی و ثبت در سامانه سجاد را نیز پیگیری کرده است.

شهاب افزود: اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه و میزان توزیع رقم ۲۴ میلیارد ریال تخصیصی به شهرداری‌ها از طریق مبادله موافقت‌نامه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در زمره دیگر اقدامات دفتر شهری و شوراهای استانداری سمنان بوده است.

وی بیان کرد: هفت میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای احداث، تکمیل و مرمت ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرهای مشمول موارد ذکرشده تخصیص یافت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان، ابراز داشت: این دفتر همچنین پیگیری لازم برای جذب و واریز پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق مؤدی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای اجرای پروژه‌های گردشگری، احداث خطوط پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و … را در دستور کار داشته است.

شهاب افزود: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همچنین برای جذب مبلغ ۴۸ میلیارد ریال اعتبارات موضوع‌بند (ه) تبصره یک قانون بودجه به‌حساب ۱۷ شهرداری با جمعیت کمتر ۵۰ هزار نفر در سطح استان سمنان تلاش کرده است.

کد خبر: ۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha