۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری در همدان
معاون سازمان جهادکشاورزی استان همدان خبر داد:

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری در همدان

همدان - سرحدی، معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری در همدان خبر داد.

داریوش سرحدی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای و همچنین شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری، دامپروری و شیلات استان همدان خبر داد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله با هدف ارائه دستاورد های بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان همدان برگزار می شود، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان همدان داشت، مصوب شد تا نمایشگاه با تاخیر از ۲۷ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان برگزار شود.

معاون مدیریت توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: حدود ۵۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند و نمایندگان شرکت های خارجی و تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

سرحدی بیان کرد: حدود ۳۰ غرفه مربوط به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، پنج غرفه دام و طیور، چهار غرفه نهاده های بخش کشاورزی، سه غرفه سیستم های نوین آبیاری و مابقی در زمینه های دیگر است.

وی اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha