۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
با اصطلاحات مهم روز دنیای سرمایه گذاری آشنا شوید و زندگی اقتصادی خود را متحول کنید!

با اصطلاحات مهم روز دنیای سرمایه گذاری آشنا شوید و زندگی اقتصادی خود را متحول کنید!

شاید بسیاری ندانند بازار فارکس چیست و چگونه کار می کند؟ تیم تخصصی مربیان تریدر نووا که سایت اصلی ترید در ایران را مدیریت میکنند به شما در این زمینه کمک میکنند.

به گزارش بازار، بازار های مالی دنیای پر سودی هستند که هر فردی که علاقه مند به کسب درآمد دوم و اینترنتی مطمئن باشد را به سوی خودش جذب میکند اینکه شما سرمایه و پس انداز خود را وارد معاملاتی کنید و پس از مدتی با سود منطقی از هر بازار مالی معتبری بتوانید به زندگی خود بهبود ببخشید!

یکی از بازار های مالی مهم دنیا بازار مالی فارکس است! شاید بسیاری ندانند بازار فارکس چیست و چگونه کار می کند؟ تیم تخصصی مربیان تریدر نووا که سایت اصلی ترید در ایران را مدیریت میکنند به شما در این زمینه کمک میکنند پس همراه ما باشید:

در پاسخ به این سوال باید بگوییم معاملات فارکس مشابه خرید و فروش انواع دیگر اوراق بهادار، مانند سهام است. هنگامی که در فارکس ترید میکنید و تجارت انجام می دهید، یک ارز را می فروشید و ارز دیگری را می خرید. اگر ارزش ارز خریداری شده در برابر ارز فروخته شده شما افزایش یابد، سود می کنید! می بینید بسیار ساده است!

در این بازار مالی احتمالا خیلی از شما مخاطبان اقدام به کسب درآمد از بازار بورس کرده باشید یا حداقل در اطرافیان و دوستان خود دیده باشید که با ورود به این بازار وارد فعالیت های سرمایه گذاری شده اند. سهام یا بورس یکی از شیوه های سرمایه گذاری است که در ایران دوره ای رایج شد. در سایر نقاط دنیا نیز مثل آمریکا بازار بورس وال استریت وجود دارد، منتهی بزرگترین بازار مالی جهان بازار ارز خارجی یا همان بازار فارکس است!

در این بازار پر سود میلیون ها نفر از سراسر جهان تجارت میکند و از این مسیر برای خود درآمد کسب میکنند اگر شما هم علاقه مند هستید تا بیشتر با این بازار آشنا شوید منابع زیادی برای مطالعه دارید از این جمله میتوانید از فارکس سایت هایی مثل investopedia یا dailyfx یا Tradernova استفاده کنید که در مقام مقایسه سایت تریدر نووا برای ایرانیان و فارسی زبانان، در حوزه تخصصی فارکس از همه قوی تر و بهتر است!

Description: درک مفهوم مارجین

آَشنایی با برخی اصطلاحات فارکس

در ادامه قصد داریم برخی مسائل مهمی که در زمینه آموزش های فارکس در وبسایت تریدر نووا برای شما آماده شده است را شرح دهیم تا بیش از پیش با این حوزه تخصصی آشنا شوید، این مزیت برای شما وجود دارد که پس از آشنایی های کلی و اساسی با ورود به بازار فارکس از سیگنال فارکس تریدر نووا که به صورت رایگان برای شما در کانال تلگرام @tradernova قرار میگیرد استفاده کنید و با سرمایه های اندک خود ماهانه سود های معقول و منطقی کسب کنید.

پس در ادامه با اصلاحاتی که برای شما آماده شده است آشنا شوید تا سریع تر سرمایه گذاری را آغاز کنید!

Description: آموزش معامله مارجینی

لوریج چیست؟ نقش کلیدی اهرم در معاملات بزرگ

مزیت اصلی بازار فارکس که این بازار مالی را از سایر بازار ها جدا میکند این است که این بازار یک ویژگی بسیار خاص و مهم را برای شما به ارمغان می آورد که در سایر بازار ها مثل سهام یا دارایی ها یا اوراق قرضه وجود ندارد و آن هم چیزی نیست جز لوریج.

لوریج چیست؟ اهرم استفاده از وجوه قرض گرفته شده است برای افزایش موقعیت معاملاتی فرد فراتر از آنچه که از موجودی نقدی معامله گران در دسترسشان است. معامله گران فارکس اغلب از اهرم برای سوددهی از تغییرات قیمت نسبتاً کوچک در جفت ارز ها استفاده می کنند. اما اهرم می تواند سود و زیان را همزمان افزایش دهد.

بهترین اهرم برای استفاده در فارکس چیست؟ به عنوان یک معامله گر جدید، باید محدودیت اهرم خود را حداکثر ۱۰: ۱ در نظر بگیرید. یا اینکه واقعا ایمن باشید و بدون اهرم معامله کنید یعنی نظیر به نظیر ۱: ۱. تجارت با نسبت اهرم بسیار بالا یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که معامله گران جدید فارکس مرتکب می شوند. تا زمانی که با تجربه تر نشوید، ما اکیداً توصیه می کنیم که با نسبت اهرم کمتری معامله کنید.

مارجین چیست؟ معامله مارجینی در فارکس چگونه است؟

حاشیه یا مارجین فارکس چیست؟ بنا به آموزش های تریدر نووا، حاشیه یا مارجین در فارکس یک سپرده با حسن نیت است که یک معامله گر برای شروع معامله اش به عنوان وثیقه نزد بروکر خود برای استفاده از اهرم یا لوریح قرار می دهد.

در اصل، این حداقل مبلغی است که یک معامله گر در حساب معاملاتی برای باز کردن یک پوزیشن معامللاتی جدید نیاز دارد. این قضیه معمولاً به عنوان درصدی از ارزش تصوری (اندازه معاملات) تجارت های داخل فارکس اعلام می شود. تفاوت بین سپرده و ارزش کامل معامله از کارگزار یا بروکر "وام گرفته" میشود.

مارجین در فارکس چگونه محاسبه می شود؟ فرمول محاسبه مارجین برای تجارت فارکس ساده است. فقط اندازه معاملات را در درصد حاشیه ضرب کنید. سپس، مارجین مورد استفاده برای همه معاملات را از میزان باقیمانده در حساب خود کم کنید. رقم به دست آمده مقدار مارجینی است که باقی مانده است.

در نهایت توصیه میکنیم مقاله مارجین چیست Tradernova.com را مطالعه فرمایید!

چرا که برای آموزشهای بازار های مالی سایت تریدر نووا معتبرترین و بهترین سایت ایرانی در مباحث مختلف بازار های مالی از جمله شناسایی بهترین بروکر فارکس است!

کد خبر: ۱۱۱٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha