۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
بازاریابی مهم‌ترین چالش صنایع دستی و خانگی است
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند:

بازاریابی مهم‌ترین چالش صنایع دستی و خانگی است

آبادان- گروسی، سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بازاریابی مهم‌ترین چالش صنایع دستی و خانگی است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صنایع دستی و صنایع کوچک در همه کشورهای پیشرفته بیش از ۵۰ درصد مشاغل را تشکیل می دهند؛ این موضوع مهمی است که باید ما نیز به آن اهمیت دهیم چراکه با کم‌ترین هزینه می‌توان بیشترین اشتغال را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی علاوه بر برآورده کردن بخشی از نیازهای جامعه، می‌تواند با حمایت مناسب و بازیابی به توسعه اقتصادی کمک کند، افزود: بیشتر افرادی قدر صنایع دستی را می‌دانند که ارزش هنر را بدانند؛ بنابراین باید از طریق فضاهای مجازی به بهترین شکل آنها را معرفی کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: امروز با وجود فضای مجازی دنیا تبدیل به دهکده جهانی شده و با یک تبلیغات درست و اصولی به راحتی از اقصی نقاط جهان می‌توانند اجناس را ببینند و با روش‌های آنلاین خریداری کنند.

گروسی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم هنرمندان دچار یأس نشوند، توضیح داد داد: باید این ظرفیت را توسعه دهیم و بازار کار را برایشان پیدا کنیم؛ چرا که امروز بزرگ ترین مشکل صنایع دستی بازاریابی است که اگر درست معرفی شوند در یک مسیر مناسب جای خود را پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: عشق و علاقه سازنده و هنرمند به صنایع دستی انتقال پیدا می کند؛ درون این تولیدات مملو از احساس، نشاط، عشق به طبیعت و نوع دوستی وجود دارد که ارزش آنها را دوچندان می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی آبادان صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در موزه آبادان بر پا شده است.

کد خبر: ۱۱۱٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha