۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
سوپرمارکت مالی در اردبیل افتتاح شد
مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدن:

سوپرمارکت مالی در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه تمدن گفت: اولین سوپرمارکت مالی شمالغرب کشور در اردبیل و به پشتوانه شرکت تأمین سرمایه تمدن راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا خواجه نصیری عصر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح سوپرمارکت مالی در اردبیل اظهار کرد: سال‌هاست که شرکت تأمین سرمایه تمدن با حضور در بازار سرمایه در تلاش است تا پشتوانه خوبی را برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی ایجاد کند که در پنج سال اخیر نیز این مجموعه در تأمین سرمایه و منابع مالی مجموعه‌های تولیدی ورود پیدا کرده است.

محمدرضا خواجه نصیری تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم تا تأمین منابع مالی و سرمایه را متمرکز در تهران نکنیم بلکه در استان‌های مختلف نسبت به راه‌اندازی سوپرمارکت مالی اقدام کرده و تعهداتمان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور انجام دهیم.

وی ضرورت توجه به استان‌های محروم کشور را در بهره‌مندی از این مزایا یادآور شد و گفت: با همکاری و مشارکت شورا و شهرداری، شرکت تأمین سرمایه تمدن تلاش می کند تا منابع مورد نیاز را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد کند که در این راستا امیدواریم اهداف مورد نظر تحققق عینی پیدا کند.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت تأمین سرمایه تمدن افزود: در بازار سرمایه تأمین منابع مالی متناسب با شرایط اقتصادی کشور بسیار مهم است و اکثر بنگاه‌های اقتصادی نیز از نبود منابع مالی رنج می برند که ما از طریق این صندوق و منابع مختلفی که از مشارکت‌های مردم جمع‌آوری می کنیم، سعی و تلاشمان بر تقویت نظام تولیدی و اقتصادی در کشور است.

خواجه نصیری حرکت امیدبخش کشور را به تحولات اقتصادی در سال‌های پیش رو یادآور شد و خاطر نشان کرد: با تسهیل فرآیند صدور مجوزها در حوزه کسب و کار و حمایتی که دولت از بخش تولید و سرمایه‌گذاری انجام می دهد، قطعا سال‌های امیدبخشی را پیش رو داریم و امیدواریم با تأمین منابع مالی در همه استان‌ها بتوانیم به وظیفه خطیر خود عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بهترین روش سرمایه‌گذاری براق افرادی که دانش تخصصی در ورود به بازار سرمایه را ندارند، استفاده از ظرفیت صندوق سرمایه‌گذاری است که به شکل درآمد ثابت و بالاتر از سود بانکی سعی می کند در خدمت مشتریان باشد.

خواجه نصیری بیان کرد: این صندوق با ریسک متوسط فرصت سرمایه‌گذاری برای علاقمندان فراهم کرده و در کنار آن صندوق‌های سهامی نیز راهی برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس است تا افرادی که ریسک‌پذیر بوده و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارند، می توانند از این ظرفیت نیز استفاده کنند.

وی تنوع ارائه خدمات بیمه‌ای، مشاوره‌های مالیاتی، تأمین مالی و سبدگردانی اختصاصی را در قالب این مجموعه یادآور شد و ادامه داد: سبد گردانی اختصاصی خدمت ویژه برای مشتریان با دارایی بیشتر از ۵۰ میلیارد ریال است که پس از عقد قرارداد با مشتری مدیریت پرتفوی وی را به صورت اختصاصی بر عهده گرفته و تعهداتی را انجام می دهد.

خواجه نصیری مزایای خدمات سبدگردانی را استفاده از دانش و تجربه نیروی انسانی، صرفه‌جویی در زمان، تناسب سبد سرمایه‌گذاری، نظارت سازمان بورس و حسابرس و آگاهی از سهام موجود در سبد اعلام کرد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت تأمین سرمایه تمدن گفت: سوپرمارکت مالی جایگاهی مناسب است تا اشخاص نیازهای خود را در یک جای تجمیعی و متمرکز برآورده کنند که همکاران ما سعی خواهند کرد در سوپرمارکت مالی دایر شده در استان این خدمات متنوع را به علاقمندان ارائه کنند.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha