۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می کند
حاجی بابایی:

اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه برای ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می کند

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه ۴۰۰ نفر ظرفیت جدید اشتغالزایی خواهد داشت.

به گزارش بازار؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به نشست هماهنگی با مدیرعامل شرکت پتروشیمی هگمتانه اظهار کرد: پتروشیمی هگمتانه در خاورمیانه منحصر به فرد است که امیدواریم با پشتوانه تجارب ارزنده و مدیریت جهادی امین بیانک، تحقق چشم‌انداز پیش‌بینی شده، برای پروژه تسریع شود.

وی تاکید کرد: پتروشیمی هگمتانه با همکاری دولت و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و مهمترین دستاورد این شرکت برای همدان رونق اشتغال و توسعه اقتصادی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این شرکت با ظرفیت بکارگیری ۳۰۰ نفر شروع به کار کرده که با توافق صورت گرفته با سرمایه‌گذاری جدید، ظرفیت اشتغالزایی آن با افزایش ۴۰۰ نفری به ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

وی افزود: محصول شرکت پتروشیمی هگمتانه در خاورمیانه منحصربه فرد است و با ظرفیت‌سازی جدید می‌تواند، بازار مناسبی را در منطقه به خود اختصاص دهد.

حاجی‌بابایی بیان کرد: با اجرای فاز دوم پتروشیمی هگمتانه، ۴۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود و ارزآوری و توسعه اقتصادی مناسبی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۱٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha