۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
مترجم جیبی Pocketalk، ابزاری برای ترجمه ۸۲ زبان جهان در دستان شما!
بررسی یک مترجم جیبی قدرتمند؛

مترجم جیبی Pocketalk، ابزاری برای ترجمه ۸۲ زبان جهان در دستان شما!

مترجم جیبی Real Time از جمله ابزارهای پر طرفدار بازار در میان مترجم های جیبی به شمار می رود که از ۸۲ زبان زنده جهان پشتیبانی کرده و در ۱۳۰ کشور نیز به اینترنت دسترسی دارد.

به گزارش بازار؛ افزایش ارتباطات بین المللی در جهان طی سال های گذشته به ویژه در بخش بازارهای مالی منجر به اهمیت روز افزون کاربرد مترجم های جیبی شده است؛ وسایلی که اگرچه هنوز با نقایص متعددی از جمله تعداد زبان های مورد کاربرد، توانایی تشخیص صحیح صوت گوینده و بسیاری از موارد فنی مشابه مواجه هستند، اما به یکی از مهم ترین ابزارهای لازم برای برطرف کردن نیازهای تجار و مسافرین خارجی بدل شده اند.

اهمیت این دستگاه ها زمانی بیشتر خودنمایی می کند که شما قصد سفر به کشوری با زبانی غیر از زبان های بین المللی را داشته باشید و مردم محلی آن کشور نیز آشنایی چندانی با زبان های بین المللی خارجی نداشته باشند.

مترجم جیبی Real Time از جمله ابزارهای پر طرفدار بازار در میان مترجم های جیبی به شمار می رود که شما می توانید با پرداخت قیمتی معادل ۲۹۹ دلار آن را تهیه از مزایای کم نظیر آن بهره مند شوید.

این مترجم جیبی کوچک که حجمی به اندازه یک گوشی تلفن همراه دارد، قادر با ترجمه ۸۲ زبان جهان و دارای کتابخانه زبانی تخصصی نیز می باشد که با این حساب، کاربر این دستگاه به بسیاری از دیکشنری های جهان دسترسی خواهد داشت.

از سوی دیگر، علیرغم قابلیت اتصال کامل این مترجم به اینترنت، اما مکالمات صوتی شما با این دستگاه با استفاده از فناوری HIPPA رمز نگاری شده و در نتیجه فایل های صوتی شما قابل هک و یا به سرقت رفتن را ندارند.

سری «Pocketalk S» این محصول همچنین به یک دوربین مجهز شده که می توانید با عکس گرفتن از تابلوها یا متن هایی که قادر به فهم آنها نیستید، ترجمه آنها را به زبان مادری خود ببینید. شما همچنین با استفاده از صفحه نمایش لمسی این دستگاه همچنین به شما اجازه می دهد تا متن ترجمه شده از روی عکس را نیز ویرایش کرده و به مقصد دلخواه خود بفرستید.

نکته جالب در خصوص این دستگاه اینکه، شما با خرید آن، امکان استفاده از اینترنت نسل چهارم پر سرعت بر روی مترجم جیبی خود را در ۱۳۰ کشور جهان برای مدت دو سال خواهید داشت و با این حساب تمامی نیازهای سفر شما به اینترنت لازم برای این دستگاه برطرف خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون نشریات معتبری همچون نیوز وییک، وال استریت ژورنال و سی نت، به تحلیل مفصل این دستگاه پرداخته اند.

کد خبر: ۱۱۱٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha