۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
«دهقان دهنوی» غزل خداحافظی را خواند

«دهقان دهنوی» غزل خداحافظی را خواند

دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس نوشت: دکتر خاندوزی روز پنجشنبه هشتم مهرماه به من اطلاع دادند که برنامه شان تغییر تیم مدیریتی سازمان بورس است. من هم از همان روز پیگیر هستم که این اتفاق زودتر بیفتد.

به گزارش بازار، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیام تلگرامی نوشت: همان طور که می دانید دوره هیات مدیره سازمان ۵ سال است و افرادی که در میانه دوره جایگزین می شوند بقیه همان دوره را ادامه می دهند. این دوره از چند ماه قبل به پایان رسیده است و صرفا به دلیل تغییر دولت و به تبع آن تغییر وزیر اقتصاد به عنوان رئیس شورای عالی بورس، تعیین تکلیف به تاخیر افتاده است.

آقای دکتر خاندوزی روز پنجشنبه ۸ مهرماه به من اطلاع دادند که برنامه شان تغییر تیم مدیریتی سازمان بورس است. من هم از همان روز پیگیر هستم که این اتفاق زودتر بیفتد. حتی مصر بودم که طبق برنامه شورای عالی بورس همین هفته تشکیل شود ولی امکان برگزاری فراهم نشد. امیدوارم هرچه زودتر اتفاق بیفتد.

از نظر من تغییر رئیس سازمان بورس در انتهای دوره ۵ ساله باید یک امر عادی تلقی شده و نباید اینقدر بدان پرداخته شود. بازار سرمایه هم فکر می کنم آنقدر بزرگ شده که این رفت و آمدها بر آن تاثیری نداشته باشد.
 
لذا از همه دوستان تقاضا دارم به این حواشی نپردازند.

کد خبر: ۱۱۱٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha