۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
۱۰۷ سرمایه گذار داخلی و خارجی در قزوین جذب شد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۱۰۷ سرمایه گذار داخلی و خارجی در قزوین جذب شد

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال گذشته با جذب ۱۰۷ سرمایه گذار داخلی و خارجی از استان‌های برتر در کشور بودیم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: در سالی که مزین به شعار حمایت از تولید بوده تمامی تلاش در راستای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده که با برنامه ریزی و مهیا کردن زیرساخت‌ها زمینه جذب ۱۰۷ سرمایه گذار داخلی و خارجی در ۲۴۱ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شدیم که نسبت به مشابه سال ۱۳۹۷ رشد یک و نیم برابری داشتیم.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح‌های صنعتی که در حال حاضر بیش از نیمی از آنها در مرحله ساخت و ساز می‌باشند ۱۶ هزار میلیارد بوده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۰ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به بیشترین جذب متقاضی سرمایه گذار تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی کاسپین یک و ۲ (آبیک)، لیا، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بیشترین میزان جذب سرمایه گذار را در بین شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

خانپور در پایان ضمن حمایت قاطع از شعار سال ابراز امیدواری کرده و اضافه کرد: سیاست شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در سالجاری، ارائه مشوق‌های جدید و آماده سازی زیرساخت‌ها زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم نمائیم و بر راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی بهره بردار و طرح‌های صنعتی راکد از دیگر اولویت‌های این شرکت است.

کد خبر: ۱۱٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha