۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
رأی اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب تهران
در جلسه هیات دولت انجام شد؛

رأی اعتماد هیات وزیران به استاندار منتخب تهران

جلسه هیات وزیران بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه محسن منصوری به عنوان استاندار منتخب تهران از اعضای دولت رأی اعتماد گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، منصوری متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک (گرایش ساخت و تولید) از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره بنیاد علوی، مدیرعامل و عضو مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران، معاون حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر دفتر همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور بوده است.

هیأت وزیران در ادامه جلسه امروز، با توجه به نیاز وزارت آموزش و پرورش به استمرار خدمت مشمولان ماده (۶) اصلاحی آیین نامه اجرایی مربوط به قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، با اصلاح آیین نامه مذکور موافقت کرد.

بر این اساس، استمرار به کارگیری مشمولان موضوع آیین  نامه یاد شده (شامل مربیان پیش دبستانی، حق التدریسان غیرمستمر، آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی) که نمره قبولی در آزمون داخلی را کسب نکنند، در صورت نیاز وزارت آموزش و پرورش صرفاً در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰، مجاز است.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha