۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
الگوی تعیین شهریه مدارس به صورت عمومی منتشر می‌شود
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس:

الگوی تعیین شهریه مدارس به صورت عمومی منتشر می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی گفت: الگوی تعیین شهریه مدارس به صورت عمومی منتشر می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۸ مهرماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: در ابتدای نشست امروز معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ناجا گزارشی از عملکرد آموزشی ناجا ارائه کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون قرار داشت که تصمیماتی در خصوص این طرح نیز اتخاذ شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون الگوی تعیین شهریه مدارس و الگوی تعیین شهریه مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که با توجه به دوره تحصیلی، سطح آموزشی و پرورشی، برنامه سال تحصیلی، فعالیت‌های فوق برنامه، فضای فیزیکی و تجهیزات و شرایط منطقه‌ای و همچنین نرخ تورم توسط شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی تهیه می‌شود، به صورت عمومی منتشر شود.

همچنین در نشست امروز شورای عالی آموزش و پرورش موظف شد مصادیق فوق برنامه را در مدارس غیردولتی مشخص کند. سقف شهریه فوق برنامه مدارس غیردولتی در هیچ حالتی نباید از ۵۰ درصد شهریه مصوب بیشتر باشد.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha