۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به صنایع دریایی و پتروشیمی در استان بوشهر
از محل سفر دولت به استان محقق شد؛

تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به صنایع دریایی و پتروشیمی در استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به صنایع دریایی و پتروشیمی در استان بوشهر از محل سفر دولت به این استان خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر اظهار داشت: این سفر از جنبه‌های مختلف ارزشمند است و انتظار داریم شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی افزود: علاوه بر حدود ۵ هزار میلیارد تومان اعتباری که به استان تخصیص یافت، اعتبارات و تسهیلات ارزی نیز به بخش‌های اقتصادی و صنعتی تخصیص یافت و گشایشی مناسب در استان ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر از تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی به صنایع دریایی و پتروشیمی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در سفر استانی دولت به استان، ۷۵۰ میلیون دلار به صنایع دریایی استان تخصیص یافت که در راستای ساخت شناور به سازندگان صنایع دریایی پرداخت می‌شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: همچنین بیش از ۱۷۰ میلیون دلار نیز به یک مجموعه پتروشیمی در پارس جنوبی پرداخت می‌شود که مجموعا بالغ بر ۹۲۰ دلار اعتبار برای این دو حوزه( صنایع دریایی و پتروشمی) تخصیص یافته است.

وی ابراز داشت: مدیران استان باید شبانه‌روزی پای کار باشند و به گونه‌ای کار کنند که تمام اعتبارات این سفر به طور صد در صد جذب شده و بتوانیم کارهای بزرگ و مناسب انجام دهیم.

کد خبر: ۱۱۱٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha