۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
تقاضا برای واکسن برکت در زنجان مطلوب است/ تزریق ۱۱۲ هزار دوز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تقاضا برای واکسن برکت در زنجان مطلوب است/ تزریق ۱۱۲ هزار دوز

زنجان- قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تقاضا برای تزریق واکسن کوو ایران برکت در استان زنجان خوب است و امیدواریم طی روزهای آینده واکسن بیشتری به استانها اختصاص داده شود.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار بازار استقبال زنجانی ها از تزریق واکسن کوو ایران برکت را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۱۲ هزار دوز واکسن برکت در استان تزریق شده است. 

وی با بیان اینکه در نوبت اول ۶۳ هزار دوز واکسن تزریق شده است، اظهار کرد: در نوبت دوم هم ۴۸ هزار دوز واکسن تزریق شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تقاضا برای تزریق واکسن کوو ایران برکت در استان خوب است، گفت: امیدواریم طی روزهای آینده واکسن بیشتری به استانها اختصاص داده شود. 

قزلباش با بیان اینکه واکسن برکت در ۲۳ مرکز تجمیعی تزریق واکسن وجود دارد،تاکید کرد: تزریق واکسن برکت دارای ساز و کار متفاوتی نبوده و در دو دوز تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه واکسن کوو برکت نخستین واکسن کرونای تولید ایران است، گفت: این واکسن توسط جوانان کشور تولید شده و در این راستا به هشت شهرستان استان واکسن کوو ایران برکت تحویل داده‌ شده است. 

کد خبر: ۱۱۱٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha