۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
۸+۱ کتاب که توسط افراد موفق برای خواندن پیشنهاد می شوند

۸+۱ کتاب که توسط افراد موفق برای خواندن پیشنهاد می شوند

پیدا کردن کتاب‌های جدید برای خواندن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این امر به‌خصوص زمانی دشوار است که ندانید چه منبعی معتبر است یا مطمئن نباشید که چگونه به دنبال منبع الهام‌بخش باشید.

بازار; گروه صنعت: پیدا کردن کتاب‌های جدید برای خواندن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. این امر به‌خصوص زمانی دشوار است که ندانید چه منبعی معتبر است یا مطمئن نباشید که چگونه به دنبال منبع الهام‌بخش باشید. بااین‌حال، یکی از راه‌های تشخیص کتاب خوب این است که از افراد موفق بپرسیم چه کتاب‌هایی را پیشنهاد می‌کنند. اگر شما نیز در پیدا کردن کتاب مناسب با مشکل مواجه شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید و با کتاب‌هایی آشنا شوید که خواندن آن‌ها توسط افراد موفق توصیه شده است.

۱. قانون جذب

آیا آرزو دارید که همسر ایده‌آل، شغل رویایی و خانه مطلوب خود را داشته باشید؟ آیا در پرداخت صورت‌حساب‌های خود با مشکل مواجه می‌شوید و همیشه در رابطه‌های نامناسب قرار می‌گیرید؟ آیا تعجب می‌کنید که چرا برخی افراد به هر آنچه می‌خواهند می‌رسند؟ به گفته نویسنده کتاب قانون جذب، مایکل لوسیر، کافی است بهترین قوانین جذب را یاد بگیرید و درنهایت به آنچه آرزو دارید برسید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در دانلود کتاب صوتی قانون جذب تردید نکنید و آن را گوش دهید.

۲. انسان در جستجوی معنا

یک نویسنده و روانشناس به نام ویکتور فرانکل در کتاب انسان در جستجوی معنا تجربیات وحشتناک و دردناک خود را از اردوگاه کار اجباری آشویتش در طول جنگ جهانی دوم شرح می‌دهد. فرانکل به‌جای اینکه اجازه دهد هولوکاست امید و عشق او به زندگی را از بین ببرد توضیح می‌دهد که چگونه این تجربیات به او کمک کرد که رویکرد درمانی خود را ابداع کند و به کشف معنای عمیق‌تر زندگی خود دست پیدا کند.

۳. اصول زندگی و کار

ری دالیو یک فرد میلیاردر است که یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین صاحبان کسب‌وکار جهان محسوب می‌شود. ری دالیو در کتاب اصول زندگی و کار به این موضوع پرداخته است که رازهای موفقیت او چیست و چه نیروهایی او را به این جایگاه رسانده‌اند. دالیو علاوه بر شرح عوامل موثر بر تصمیم‌گیری، ابزارهایی که کارآفرینان حتی در این دوران آشفته و گیج‌کننده برای تجزیه‌وتحلیل و موفقیت نیاز دارند را مطرح می‌کند.

۴. هفته کاری چهارساعته

۸+۱ کتاب که توسط افراد موفق برای خواندن پیشنهاد می شوند

تیموتی فریس در کتاب خود به نام هفته کار چهارساعته توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با به‌صورت خودکار درآوردن درآمد خود و اتخاذ طرز فکر «ثروتمندان نوین» به سبک زندگی موردنظر خود برسید و بیشتر از قبل مولد باشید. او توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید مانند او از کار روزانه خود دست بکشید تا به دنبال رویاهایتان بروید و از زندگی‌تان بسیار بیشتر لذت ببرید. بااین‌همه، چرا همه روز خود را پشت میز می‌گذرانید وقتی تکنولوژی مدرن این امر را برای شما آسان کرده است که آن‌طور که می‌خواهید زندگی کنید؟

۵. بیندیشید و ثروتمند شوید

به‌طور خلاصه، ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به این موضوع می‌پردازد که زیربناهای روانشناختی که منجر به ثروت و موفقیت می‌شوند چیست. برای مثال، او مطرح می‌کند که برخی از این زیربناهای روانشناختی عبارت‌اند از تجسم، پشتکار، یادگیری، ایجاد فرصت‌ها و تکرار ارزش. هیل در این کتاب، بارها بر قدرت تجسم و رسمیت بخشیدن به اهداف خود در مورد پول تاکید می‌کند. بنابراین، خرید و خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به شما کمک می‌کند که ارزش‌های موثر در رسیدن به موفقیت را در خود پرورش دهید.

۶. کتاب صفر تا یک: یادداشت‌های شروع کار یا چگونگی ساختن آینده

این کتاب بر اساس تجربیات یک سرمایه‌گذار خطرپذیر نوشته شده است و در آن به این موضوع پرداخته شده است که چگونه می‌توانید برای استارتاپ خود آینده بهتری را پیش‌بینی کنید و همچنین چگونه می‌توانید اقدامات مناسبی را برای اطمینان از موفقیت در آینده در پیش بگیرید. از سوی دیگر، در این کتاب توضیح داده می‌شود که چگونه بعید است که مبتکران آینده شبیه آن‌هایی باشند که امروزه با آن‌ها آشنایی داریم و چگونه پیشرفت واقعی ناشی از انحصار است و نه رقابت. نکات بیشتر درباره موفقیت استارتاپ در آینده را اینجا بخوانید.

۷. سختی کارهای سخت: راه انداختن کسب‌وکاری که هیچ راه ساده‌ای ندارد

بن هاروویتز در کتاب سختی کارهای سخت توضیح می‌دهد که چگونه شغل مدیرعامل تنهاترین و دشوارترین شغل‌ها در جهان است. اجبار به اخراج دوستان یا یک واحد از کارمندان می‌تواند موجب استرس و اضطراب زیادی شود. بااین‌حال، در این کتاب راهکارهایی برای مدیران عامل مطرح می‌شود تا بتوانند با استفاده از آن‌ها از دوره‌های دشوار کسب‌وکار خود گذر کنند و درعین‌حال، مسئولیت نهایی سرنوشت شرکت خود را بپذیرند.

۸. آیین دوست‌یابی و تاثیر گذاری بر افراد

۸+۱ کتاب که توسط افراد موفق برای خواندن پیشنهاد می شوند

کتاب آیین دوست‌یابی و تاثیرگذاری بر افراد یک راهنمای گام‌به‌گام در این مورد است که چگونه بتوانید موافقت دیگران را به دست آورید. این اثر کلاسیک خودیاری که در سال ۱۹۳۶ توسط دیل کارنگی منتشر شده است برخی اصول اساسی برای ایجاد تاثیر خوب بر دیگران و متقاعد کردن آن‌ها برای شنیدن دیدگاه شما را مطرح می‌کند. در این کتاب توضیح داده می‌شود که چگونه با پایبندی به روش‌های ساده و فریبنده مانند لبخند زدن، گوش کردن و نشان دادن قدردانی می‌توانید فورا در نظر اطرافیان محبوب‌تر و متقاعدکننده‌تر ظاهر شوید.

۹. روان شناسی نفوذ: هنر متقاعد نمودن دیگران

برای برآورده کردن نیازهای به‌شدت پیچیده دنیا، مغز ما در هنگام تصمیم‌گیری میانبرهای مختلفی را ایجاد می‌کند. بازاریاب‌ها، فروشنده‌ها و مدیران تبلیغات به‌ویژه در بهره‌برداری از این بعد روانشناسی ما مهارت زیادی دارند. در کتاب روانشناسی نفوذ، پروفسور رابرت بی. چالدینی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از این میانبرها به نفع خود استفاده کنید و در متقاعد کردن دیگران و بله گرفتن از آن‌ها مهارت پیدا کنید.

درنهایت، اکنون‌که از کتاب‌هایی که توسط افراد موفق برای خواندن پیشنهاد می‌شوند آگاه شدید وقت آن است که فهرستی از این کتاب‌ها تهیه کنید و آن‌ها را بخوانید. خواندن این کتاب‌ها و استفاده از راهکارهای آن‌ها به شما کمک می‌کند رویاهایتان را محقق کنید و به آنچه می‌خواهید برسید.

نویسنده: مینا معین اسلام

کد خبر: ۱۱۱٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha