۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر دولت به استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر دولت به استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از تخصیص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر در قالب ۹۴ طرح و پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر با تقدیر از دولت سیزدهم و رئیس جمهور اظهار داشت: دولت در کمترین زمان ممکن پس از استقرار به استان بوشهر سفر کرد و وزرا در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کردند و با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا شدند.

وی افزود: مصوبات بسیار ارزشمند و خوبی برای توسعه و عمران و آبادانی استان به تصویب دولت رسید و امیدوارم با اجرایی شدن این مصوبات شاهد رشد استان در تمامی عرصه‌ها باشیم.

استاندار بوشهر از تصویب ۹۴ طرح و پروژه با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی دولت خبر داد و خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از سفر، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و دولت، آغاز شده و امیدواریم با اجرایی و عملیاتی شدن تمام مصوبات شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی یادآور شد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی و بهداشتی و درمانی و آب و راه و حوزه‌های اجتماعی و همچنین حوزه اشتغال و اقتصادی و ... است.

محمدی‌زاده ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای اجرای دقیق مصوبات سفر دولت در استان بوشهر استفاده می‌کنیم و تمام مدیران باید پای کار باشند.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha