۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
 شاخص رقابت‌پذیری برای حمایت از سرمایه‌گذاران ارتقا یابد
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی لوازم خانگی:

شاخص رقابت‌پذیری برای حمایت از سرمایه‌گذاران ارتقا یابد

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی لوازم خانگی، برگزاری نمایشگاه ها را فرصتی برای توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید دانست و اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه برگزار می گردد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، علیرضا محمدی دانیالی در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان لوازم خانگی و بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت که با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: مجلس، دولت و بخش خصوصی برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باید در کنار هم قرار بگیرند و تصمیم ها با مشورت بخش خصوصی، این نهاد پویا انجام گیرد.

وی همچنین بر ضرورت ارتقاء شاخص سهولت کسب و کار تاکید کرد و گفت: شاخص رقابت‌پذیری کشور ما نیز برای حمایت از کسب و کارها سرمایه‌گذاران و صنعتگران باید ارتقا یابد، این خود زمینه علاقه مندی بیشتر سرمایه‌گذار را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی لوازم خانگی تأکید کرد: نباید بگذاریم بازار دست قاچاق و کالاهای خارجی بیفتد که در این زمینه باید اقدامات موثر انجام گیرد. همچنین شرکت‌های متوسط و کوچک به نسبت شرکت‌های بزرگ نیاز به حمایت بیشتری دارند.

محمدی دانیالی در ادامه، برگزاری نمایشگاه ها را فرصتی برای توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید دانست و اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه توسط انجمن لوازم خانگی برگزار می‌شود که این بیست و یکمین دوره این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است، در این نشست تولیدکنندگان لوازم خانگی به بررسی اهداف و برنامه‌های این صنعت با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت پرداختند و مهمترین نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha