۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌ مسی برق استان همدان به کابل خودنگهدار
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌ مسی برق استان همدان به کابل خودنگهدار

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر از شبکه‌های مسی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل شد، گفت: امسال نیز ۵۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی افزود: یکی از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه پیشگیری از سرقت تجهیزات تبدیل سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار است که در این حوزه اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ کیلومتر از شبکه‌های مسی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل شد، عنوان کرد: امسال نیز ۵۰۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اقدامات پیشگیرانه در رابطه با پست‌های زمینی و هوایی و نصب کلیدها و قفل‌ها برای جلوگیری از دسترسی راحت و سرقت تجهیزات و تأسیسات برقی در حال انجام است.

جمشیدی با اشاره به هماهنگی خوب شرکت توزیع نیروی برق استان و نیروی انتظامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و اقداماتی که انجام شده امید است با تعامل بیشتر شاهد کاهش سرقت‌های تجهیزات برقی باشیم چراکه با سرقت تجهیزات برقی یک منطقه، تقریباً جایگزینی تجهیزات یک روز زمان‌بر خواهد بود که موجب نارضایتی مردم می‌شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha