۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
ورود به فارکس با بروکر آلپاری

ورود به فارکس با بروکر آلپاری

بروکر آلپاری سال‌ها است که به کاربران ایرانی خود، خدمت‌رسانی می‌کند و تقریباً ۹۰ درصد تریدر های ایرانی بازار فارکس با آن آشنایی دارند.

به گزارش بازار، این روزها همه افراد به دنبال کسب درآمد به ‌صورت دلاری هستند. در این مقاله سعی داریم شما را به بروکر الپاری برای ورود به بازار فارکس اشنا کنیم. برای معامله در بازار فارکس شما نیاز به یک بروکر مطمئن و امن دارید تا بتوانید با خیال راحت در آن معاملات خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما بروکر الپاری است. در ادامه قصد داریم دلیل برتر بودن این بروکر را برای تریدر های ایرانی توضیح دهیم.

بروکر آلپاری سال‌ها است که به کاربران ایرانی خود، خدمت‌رسانی می‌کند و تقریباً ۹۰ درصد تریدر های ایرانی بازار فارکس با آن آشنایی دارند. قبل از شروع توضیحات باید خدمت شما دو نکته بسیار مهم را یادآوری کنیم.

قبل از ورود به بازار فارکس توجه کنید

نکته اول اینکه برای معامله در بازار فارکس حتماً با علم و دانش کافی، وارد بازار شوید همچنین اخبار و رویدادهای مرتبط با آن را دنبال کنید.

نکته دوم اینکه در هنگام انجام معامله هیچ‌گاه طمع نکنید، در غیر این صورت کل سرمایه همراه با سودی که حین معامله کسب کرده‌اید، از دست می‌رود.

با رعایت کردن این دو نکته در بازار فارکس، بیشترین میزان سود را کسب می‌کنید.

معرفی بروکرآلپاری

این بروکر در سال ۱۹۹۸ در موریس فعالیت خود را آغاز کرده و حدود ۲۲ سال است که به کاربران ایرانی خود خدمات ارائه می‌دهد. در کل تعداد کاربران این بروکر از دو میلیون تریدر، از بیش از ۱۵۰ کشور جهان عبور کرده است. دلیل انتخاب بروکر آلپاری این است که در این سال‌ها حتی یک‌بار هم ورشکسته نشده است و این موضوع باعث جلب اعتماد کاربران این بروکر شده است.

جالب است بدانید بروکر آلپاری نسبت به فارکس‌تایم و روبوفارکس و هات‌فارکس، پرطرفدارتر است.

در ادامه قصد داریم قسمتی از ویژگی‌های بروکر آلپاری را بررسی کنیم.

ویژگی‌های بروکر آلپاری

انواع معاملات در بروکر آلپاری

در این بروکر شما می‌توانید اکثر قراردادهای مابه‌التفاوت، بیش از ۶۰ جفت ارز بازار فارکس، معامله کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام و گاز طبیعی و همچنین دسترسی به ۱۱ شاخص جهانی و ۱۰ شرکت برتر در ایالات‌متحده آمریکا داشته باشید. این ویژگی برای تریدرهای حرفه‌ای، یک مزیت بسیار جذاب است.

انواع حساب در بروکر آلپاری

شما عزیزان برای افتتاح حساب در این بروکر می‌توانید نسبت به حرفه‌ای یا مبتدی بودن خود، نوع حساب را انتخاب کنید و معاملات خود را انجام دهید.

Nano متاتریدر ۴، Standard متاتریدر ۴، Ecn متاتریدر ۴، pro.ecn متاتریدر ۴، Standard متاتریدر ۵، Ecn متاتریدر ۵.

در ادامه میزان دقیق کمسیون، لوریج، دپازیت، استاپ اوت هرکدام را برای شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید برای انتخاب حساب نسبت به استراتژی معاملاتی خود، راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

Nano متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۰$، لوریج ۱:۵۰۰، استاپ اوت: ۱۰%، بدون کمیسیون.

Standard متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۲۰$، لوریج ۱:۱۰۰۰، استات اوت ۲۰%: بدون کمسیون.

Standard متاتریدر ۵: حداقل دپازیت ۱۰۰$، لوریج ۱:۱۰۰۰، استات اوت:۲۰%: بدون کمسیون.

ECN متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۳۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استات اوت:۶۰%: بدون کمسیون.

ECN متاتریدر ۵: حداقل دپازیت ۳۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استات اوت:۶۰%: بدون کمسیون.

Pro-ECN متاتریدر ۵: حداقل دپازیت ۵۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استات اوت:۶۰%: کمسیون از ۱.۶ دلار در هر لات.

در بروکر آلپاری حداقل لات برای معامله ۰.۰۱، مقدار واریزی ۱$، حداکثر لوریج ۱:۳۰۰۰ و امکان استفاده از اسکالپ، ربات و حساب پم وجود دارد.

کپی‌ تریدینگ در بروکر آلپاری

شاید برای شما سؤال پیش بیاید کپی‌ تریدینگ (copy trading) در بروکر آلپاری به چه صورت است؟ باید خدمت شما عرض کنیم که شما باقابلیت کپی‌ تریدینگ در بروکر آلپاری، می‌توانید استراتژی تریدرهای حرفه‌ای را کپی کنید و به‌راحتی در معاملات خود پیاده نمایید و به‌صورت دلاری کسب سود کنید.

نحوه واریز و برداشت در بروکر آلپاری

برای واریز و برداشت در بروکر آلپاری می‌توانید از روش‌های وبمانی، پر فکت مانی، تاپ چنج، نتلر استفاده کنید.

که برای کاربران ایرانی بهترین روش، واریز و برداشت از طریق وبمانی است.

شما در این روش باید یک کارمزد حدود ۵ دهم درصدی پرداخت کنید و مهم‌تر از همه برای استفاده از سایت آن، نیازی به تغییر آی پی ندارید.

و روش واریز و برداشت وجوه از طریق نتلر اصلاً مناسب برای کاربران ایرانی نیست زیرا برای استفاده از این روش شما باید ساکن در کشورهای خارجی باشید.

پشتیبانی در بروکر آلپاری

شاید اصلی‌ترین دلیل انتخاب بروکر آلپاری برای تریدرها، پشتیبانی فارسی و ۲۴ ساعته در آن است. کاربران ایرانی در حین ترید یا قبل و بعد از آن با هرگونه سؤالی مواجه شوند فقط کافی است به یکی از روش‌های ثبت درخواست تماس، اپ مسنجر، اپ تلگرام، اپ واتساپ، اپ وایبر، گفتگوی آنلاین با کارشناسان این بروکر ارتباط بگیرند و سؤالات و ابهامات خود را برطرف کنند و با اطمینان و آرامش خاطر معاملات خود را باز کنند.

تحریم در بروکر آلپاری

استفاده از خدمات بروکر آلپاری برای کاربران ایرانی محدودیت ندارد و برای استفاده از آن نیازی نیست آی پی خود را به دیگر کشورها انتقال دهند.

طرح‌های تشویقی و پروموشن ها در بروکر آلپاری

اگر جزوه کاربران وفادار این بروکر باشید، می‌توانید از این ویژگی بروکر آلپاری استفاده کنید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که همیشه بخش طرح‌های تشویقی و پروموشن ها را چک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم از سری مقالات سایت آلپاری فارسی تعدادی از ویژگی های بروکر آلپاری را بررسی کنیم، امیدواریم با خواندن این مقاله به شما در راه کسب درآمد کمک کرده باشیم.

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بوده اید.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha