۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
رانندگان خراسان شمالی قدرت خرید لاستیک را ندارند
رئیس اتحادیه لاستیک‌فروشان خراسان شمالی:

رانندگان خراسان شمالی قدرت خرید لاستیک را ندارند

بجنورد- وفادار، رئیس اتحادیه لاستیک‌فروشان مرکز خراسان شمالی گفت: رانندگان استان باوجود بالا رفتن استهلاک خودروها، قدرت خرید لاستیک را ندارند.

رمضان وفادار در گفتگو با بازار، بابیان اینکه درگذشته رانندگان خراسان شمالی با ۶۰ تا ۷۰ درصد از عمر لاستیک خودروی خود، نسبت به تعویض کردن آن اقدام می‌کردند، اظهار داشت: اکنون این رانندگان به دلیل درآمد پایین، با از بین رفتن ۱۰۰درصدی آج لاستیک بازهم از آن استفاده می‌کنند.

وی عمر مفید لاستیک‌های خارجی پنج سال و لاستیک چینی و داخلی سه سال عنوان کرد و تأکید کرد: رانندگان باید بیشتر به نقص لاستیک توجه کنند زیرا رانندگی با لاستیک‌های فرسوده خطرآفرین خواهد بود و ممکن است سبب انحراف خودرو از مسیر اصلی شود و باید بعد از مشاهده ساییدگی در لاستیک خودرو  هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض اقدام کنند.

رئیس اتحادیه لاستیک‌فروشان مرکز خراسان شمالی در خصوص قیمت لاستیک خودروهای سواری با بیان اینکه قیمت لاستیک این خودروها از ۷۵۰ میلیون تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ تومان است، گفت: قیمت لاستیک بستگی به نوع برند آن دارد و برای خودروهای سنگین از حدود هشت میلیون تومان به بالا است که در سال جاری ۱۵ درصد افزایش قیمت در بازار لاستیک داشته‌ام.

وفادار در خصوص وضعیت بازار نیز گفت: در مرکز این استان ۵۰ فروشنده لاستیک داریم که از این تعداد چهار فروشنده به دلیل مشکلات بازار ازجمله رکود بازار، گردش مالی و بیماری کرونا مجبور به تعطیلی کار خود شد.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha