۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
 راه اندازی سامانه روستابازار در مازندران | ترافیک پستی افزایش یافت
مدیرکل پست مازندران:

راه اندازی سامانه روستابازار در مازندران | ترافیک پستی افزایش یافت

ساری- کرمی، مدیرکل پست مازندران با اشاره به راه‌اندازی و اجرای طرح روستابازار گفت: این شبکه منجر به حذف واسطه‌ها و رونق کسب وکارهای اینترنتی می‌شود.

حسین کرمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کار پست در مدت شیوع کرونا توقف نداشته و طی سه شیفت مشغول خدمت رسانی به مردم بوده است، افزود: همچنین حجم استقبال مردم برای دریافت خدمات از پست بسیار افزایش یافته است.

وی با اظهار اینکه فرستنده باید محموله های باارزش را بیمه کنند، افزود: خدمات بیمه پست مرسوله در باجه های استان انجام می شود.

وی با عنوان اینکه متاسفانه نگاه به پست سنتی است، افزود: این درحالی که شرکت پست به عنوان نیروی بالقوه از اعتماد خوبی در جامعه برخوردار بوده و جزو انتخاب مردم است.

کرمی یادآور شد: ایجاد بسترهای الکترونیکی در روستاها قابل توجه است و حدود ۵۰ درصد از کسب وکارهای اینترنتی در روستاها در حال انجام است.

مدیرکل پست مازندران نقش پست را در توسعه کسب وکارهای نوپا و الکترونیک مهم دانست و گفت: ۱۰۰ درصد ترافیک پستی به دلیل تجارت الکترونیکی افزایش یافته است و طی شش ماه بیش از هفت میلیون خدمت از شرکت پست استان دریافت کردند.

وی افزود: پست این امکان را فراهم می کند تا بسیاری از نیازهای جامعه را با کمترین هزینه ها پوشش دهد و روستائیان در سامانه روستابازار محصولات خود را معرفی کنند و شبکه پست می تواند نقش لجستیکی در فروش و معرفی محصولات داشته باشد.

وی حذف واسطه ها را از جمله اهداف راه اندازی سامانه روستابازار بیان کرد و خواستار توجه دولتمردان به شبکه پستی شد.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha