۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
بازدید و حمایت بانوی کارآفرین از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی کشور در کرج

بازدید و حمایت بانوی کارآفرین از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی کشور در کرج

کرج- معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده و مربی بین المللی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.

معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده دو کتاب «قانون جذب ثروت» و «تغییر باور مالی»، مربی بین المللی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی و مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل خانگی کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.

وی ضمن بازدید این مرکز از محصولات زنان کارآفرین حمایت کرد و گفت: داشتن نگاه مثبت باید در همه ما رسوخ کند و باور داشته باشیم که همه افراد جامعه وظیفه دارند از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنند و مسئولان نیز باید به سراغ این افراد بروند.

جعفرزاده با بیش از ۲۰ سال سابقه تحقیق و پژوهش در زمینه‌ی قانون جذب و تغییر باور مالی، ضمن تشویق بانوان کارآفرین حاضر در این مرکز، بسته‌های‌ آموزشی و کتاب‌های خود را که این روزها مورد اقبال قرار گرفته است را در بین غرفه‌داران توزیع کرد و این نوید را داد که در آینده نزدیک آمادگی مشاوره و راهنمایی هرچه بیشتر به بانوان موفق در زمینه کارآفرینی را دارد.

ضعف در تبلیغ یکی از عوامل بازدارنده در عرضه محصولات است
نویسنده کتاب های «قانون جذب ثروت» و «تغییر باور مالی» با تاکید بر اینکه کارآفرینی و اشتغال زایی تنها مخصوص آقایان نیست، اظهار داشت: اگر بانوان جامعه توانایی های خود را به درستی بشناسند و در جهت شکوفا کردن این توانایی ها قدم بردارند می توانند در زمینه تولید، و کارآفرینی نیز موفق باشند. همانطور که درخشش بسیاری از بانوان در عرصه گواهی بر این امر است.

بازدید و حمایت بانوی کارآفرین از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی کشور در کرج

مدیر موسسه «جذب مسیر خوشبختی» که با نام مستعار «مصیح جعفر زاده» در فضای کسب و کار شناخته می شود در ادامه با اشاره به آن‌که در مجموعه خود دوره‌های استقلال مالی با محتواهایی تحت این عنوان برای بانوان کارآفرین برگزار می‌کنیم، افزود: من معتقدم ضعف در تبلیغات یکی از عوامل بازدارنده در عرضه محصولات است. ما در کشور بانوان توانمند بسیاری داریم که آموزش مناسبی ندیده‌اند و درک درستی از تبلیغات ندارند از این رو به خوبی نتوانستند محصولات خود را عرضه کنند.

جعفرزاده گفت: ما در مجموعه خود دوره‌های مختلف آموزشی را برای بانوان برگزار می کنیم و آمادگی هرگونه حمایت از بانوان توانمند را داریم و همه افرادی که تصمیم به ورود در عرصه کارآفرینی دارند می توانند به آدرس سایت: www.jafarzade.com مراجعه کنند.

بازدید و حمایت بانوی کارآفرین از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی کشور در کرج

مهمان امروز نمایشگاه مشاغل خانگی کرج دقایقی را با مسئولان و برگزار کنندگان این نمایشگاه دائمی به گفت و گو نشست و با تبادل اطلاعات و تجربیات دو طرفه مقدمات همکاری جهت حمایت از تولیدکنندگان مطرح شد. گفتنی‌ست، نخستین مرکز ساماندهی مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی البرز، شهرداری کرج و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز راه‌اندازی شده و قرار است ضمن ارائه خدمات، دریچه‌ای تازه را به روی فعالان مشاغل خانگی باز کند.

بازدید و حمایت بانوی کارآفرین از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی کشور در کرج

کد خبر: ۱۱۱٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha