۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
تخصیص ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساحلی برای طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر
رئیس جمهور خبر داد

تخصیص ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساحلی برای طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر

بوشهر- رئیس جمهور از تخصیص ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساحلی برای طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در پایان سفر یکروزه به استان بوشهر در نشست خبری اظهار داشت: اشتغال جوانان متخصص و متعهد در صنعت نفت و گاز و پتروشمی امری بسیار مهم و ارزشمند است و وزارت نفت در این مسیر باید اهتمام ورزد.

وی بر لزوم تعهد وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی تاکید گرد و افزود: صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، درآمد بسیار زیادی از استان بوشهر کسب می‌کنند و باید به محیط پیرامونی توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل راه آهن بوشهر به شیراز خاطر نشان کرد: راه آهن بوشهر به شیراز از سرعت کافی برخوردار نیست و از استاندار بوشهر انتظار دارم با جدیت در راستای تسریع در تکمیل این پروژه اهتمام ورزد.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: در سفر امروز به استان بوشهر، وزرا و مدیران ارشد دولت در شهرستان‌های مختلف حاضر شدند و با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا شدند و امیدوار هستیم بتوانیم با رفع دغدغه‌های مردمی، لبخند را بر لبان مردم بنشانیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اشتغال جوانان گفت: اشتغال جوانان متخصص و متعهد استان و همچنین تامین مسکن برای این عزیزان از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در استان بوشهر است.

رئیس جمهور بر توسعه اقتصاد دریامحور در استان بوشهر تاکید کرد و یادآور شد: توسعه اقتصاد نخیلات و همچنین اقتصاد در حوزه شیلات مورد توجه و تاکید دولت است و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به توسعه طرح‌های آبزی‌پروری در استان بوشهر از تخصیص ۱۵۰۰ هکتار از اراضی ساحلی برای طرح‌های آبزی‌پروری خبر داد و گفت: از استاندار می‌خواهم نسبت به تسریع در اجرای این طرح اهتمام ورزد.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha