۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
لزوم سازمان‌دهی به وضعیت ته لنجی ظرف مدت ۱۰ روز آینده
رئیس جمهور تاکید کرد:

لزوم سازمان‌دهی به وضعیت ته لنجی ظرف مدت ۱۰ روز آینده

بوشهر- رئیس جمهور بر لزوم سازمان‌دهی به وضعیت ته لنجی ظرف مدت ۱۰ روز آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: وضعیت استان بوشهر متناسب با ظرفیت و پتانسیل این استان نیست و چهره استان باید از فقر و محرومیت زدوده شود و ظرفیت‌های استان باید احیا شود.

وی بر لزوم ایجاد تحول در وضع موجود تاکید کرد و افزود: باید تعریف صحیحی از وضعیت موجود داشته باشیم و باید از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به سمت نقطه مطلوب حرکت کنیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مدیریت قوی و جهادی و بودجه و امکانات لازم برای تغییر وضعیت لازم است و نقش مهم و محوری برای تحول در این زمینه، مدیر تحول آفرین است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: ما می‌توانیم بر مشکلات فایق بیاییم و با نیروی کارآمد و تحصیل کرده استان می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

نیازمند مدیران شجاع و توانمند و کاربلد و تحول خواه هستیم

وی بیان کرد: باید فرآیندها اصلاح شود و نظام اداری باید کارآمدتر از قبل شود تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم و برای این مهم نیازمند مدیران شجاع و توانمند و کاربلد و تحول خواه هستیم.

رئیس جمهور گفت: ما در نظامی زندگی می‌کنیم که شخصیت‌های بزرگ این نظام، تحول خواه بودند و کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام دادند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مردم از وضع موجود راضی نیستند یادآور شد: مردم نظام را دوست دارند ولی از وضع کنونی راضی نیستند که باید مدیران و مسئولان در این مسیر اهتمام ورزند.

وی از شهید مهدوی به عنوان یک چهره تحول خواه یاد کرد و گفت: در بستر گام دوم انقلاب باید کاری متفاوت انجام دهیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: ما در صنایع نظامی بیشترین تحریم‌ها را داریم ولی بیشترین موفقیت‌ها در صنایع نظامی بوده است و این نشانه مدیریت تحول خواه در این عرصه است.

قبل از سفر، مشکلات استان‌ها را بررسی می‌کنیم

آیت‌الله رئیسی گفت: قبل از سفر، مشکلات استان‌ها را بررسی می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناخت مشکلات و راه‌های رفع مشکلات اقدام می‌کنند و مصوبات تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

وی آب را یک ضرورت اساسی برای استان بوشهر برشمرد و افزود: بوشهر مرز طولانی با خلیج فارس دارد و بیشترین مشکلات مردم در حوزه آب است که باید با تاسیس آب‌شیرین‌کن برای رفع مشکلات گام برداریم.

رئیس جمهور اضافه کرد: نیروگاه بوشهر در زمینه احداث آب شیرین کن ورود می‌کند و امیدواریم در کمترین زمان ممکن نسبت به فعال کردن آب شیرین کن‌ها اقدام شود.

آیت‌الله رئیسی ابراز داشت: مشکل بی‌برقی نیز از دیگر مشکلات استان است که باید به میزان مورد نیاز نسبت به تولید برق اهتمام ورزیم.

وی خواستار تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی شد و افزود: ظرف سه ماه باید تعیین تکلیف شود.

رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات جزیره خارگ شد و به وزیر نفت دستور داد در این مسیر اهتمام ورزد.

آیت‌الله رئیسی خواستار سازمان‌دهی به وضعیت ته لنجی ظرف مدت ۱۰ روز شد و گفت: از استاندار می‌خواهم طی ۱۰ روز نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ته لنجی اقدام کند.

وی در زمینه توسعه پرورش میگو خواستار تخصیص ۱۵۰۰ هکتار از حوضچه‌های میگو به افراد واجد شرایط شد.

رئیس جمهور بیان کرد: تمام تلاش مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات مورد نیاز مصوبات سفر باشد تا پروژه‌ها بر زمین نماند.

وی افزود: استاندار تازه نفس باید کاری کند که مردم احساس کنند وضعیت در حال تغییر است.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha