۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درباره ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی خودرو روز یکشنبه آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور درباره طرح ساماندهی صنعت خودرو، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست روز یکشنبه گذشته ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو که درباره واردات مدیریت شده خودرو است، بررسی و درباره راهکارهای رفع آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و خصوصی، خودروسازان، قطعه سازان و شورای نگهبان به بیان نظرات خود پرداختند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: کمیسیون صنایع و معادن در تلاش است که درباره ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی صنعت خودرو یعنی نحوه انتقال ارز و عبارت «تصویب سایر مقررات برعهده وزارت صمت» و ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در جلسه آینده کمیسیون یعنی یکشنبه هفته آینده تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: راهکارها و سازوکارهایی برای رفع ایراد شورای عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام نیز پیش‌بینی شده که در حال پیگیری است.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha