۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
سهم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافت
استاندار زنجان:

سهم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافت

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه سهم طرح اقدام ملی مسکن در زنجان به ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافته که معادل ۴.۶ برابر ظرفیت است،گفت: دو هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در مرحله نازک کاری است.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، گفت: استان زنجان در ساخت طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور عملکرد خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه سهم این استان در طرح اقدام ملی مسکن سه هزار و ۵۰۰ واحد بود، اظهار کرد: در این استان سهم طرح اقدام ملی مسکن به ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافته که معادل ۴.۶ برابر ظرفیت است. 

استاندار زنجان گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان در مرحله نازک کاری قرار دارد. 

حقیقی با بیان اینکه بخش صنعت در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی از رتبه ۱۸ به ۱۳ رسیده است،تاکید کرد:حجم سرمایه گذاری ها هم در این بخش از هزار میلیارد تومان به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی تعطیل در استان به جد مورد تاکید است، ابراز داشت: طی سالجاری چهار واحد تولیدی تعطیل در استان احیاء شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملیات پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین از تیرماه امسال شتاب گرفته است، ابراز کرد: ۱۸ کیلومتر از این محور به زودی به پایان می‌رسد.

حقیقی تاکید کرد: در بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان آبیاری نوین اجرا شده و ۵۵ درصد طی سال‌های ۹۷ تا کنون اجرا شده است.

وی با بیان اینکه زنجان تنها استان در کشور است که تست پایلوت و تست‌های سریع کرونا را به نحو مطلوب انجام داده است، تصریح کرد: زنجان تنها استان در کشور است که اوج پیک پنجم نسبت به پیک چهارم کمتر بود.

کد خبر: ۱۱۰٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha