۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
طرح محدودیت تردد در مسیر میانه- زنجان اجرا می شود
معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی:

طرح محدودیت تردد در مسیر میانه- زنجان اجرا می شود

تبریز- معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به تشدید کنترل تردد در پلیس راه میانه- زنجان، گفت: طرح محدودیت تردد در مسیر میانه- زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا مشایخی دیشب در بازدید از پلیس راه میانه- زنجان با بیان اینکه ورودی ها و خروجی های مسیر میانه – زنجان به شدت کنترل می شود، ادامه داد: علاوه بر کنترل خودروها پایش و غربالگری مسافران در پلیس راه میانه – زنجان نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یکی از تصمیمات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا است، افزود: در صورت مشکوک بودن افراد و داشتن علائم مربوط به کرونا این افراد به محل قرنطینه هدایت می شوند.

معاون استاندار آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: افرادی که قصد مسافرت بین سه استان شمال غربی کشورمان را دارند توصیه می‌شود از مبدأ خارج نشوند چراکه اجازه تردد در مبادی ورودی استان‌ را ندارند.

مشایخی ابراز داشت: طرح ممانعت از خروج خودروهای سواری در گلوگاه شهید فرجی و ورود از پلیس راه میانه- زنجان از روز گذشته اجرا می شود.

گفتنی است بر اساس توافق استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با استقرار ایست بازرسی مشترک در هفت محور ارتباطی بین این استان‌ها، از تردد مسافران نوروزی ممانعت می شود.

کد خبر: ۱۱٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha