۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت روز ملی دامپزشکی

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت روز ملی دامپزشکی

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی، ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی را به فعالان حوزه دامپزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، متن سیدجواد ساداتی نژاد به این شرح است:

۱۴ مهر ماه، روز ملی دامپزشکی را به تمامی کارکنان عرصه های مختلف اجرایی، ‌ تحقیقاتی و آموزشی دولتی و غیر دولتی دامپزشکی به پاس خدمات ارزشمند و موثرشان، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

این روز، فرصتی مغتنم برای بزرگداشت خدمات صاحبان حرفه شریفی است که در راستای ارتقای بهداشت عمومی و حفظ و صیانت از سرمایه دامی کشور از طریق کنترل، پیشگیری و ریشه کنی بیماری های قابل انتقال انسان و حیوان و نیز بیماری های واگیردار دامی و همچنین تضمین سلامت فرآورده های خام دامی به واسطه اعمال نظارت های مستمر بهداشتی از مزرعه تا سفره فعال بوده و بدین ترتیب نقشی مهم در توسعه پایدار و اشتغال در کشور ایفا می نمایند.

روشن است که تعهد بالای متولیان بخش های گوناگون آموزشی، تحقیقاتی، اجرایی و صنفی دامپزشکی در اتخاذ هماهنگی بین بخشی ضامن حمایت‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‌ها مبتنی بر سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وزارت جهاد کشاورزی در راستای حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مجموعه دامپزشکی کشور، تمامی توان و پتانسیل های موجود را در به فعلیت رساندن اهداف مدون آن به کار خواهد بست.

نیل به هدف والای غذای سالم، انسان سالم در جامعه از مسیر دشوار تحقق سلامت دام می گذرد که البته مجموعه دامپزشکی کشور نشان داده است توانمندی تحقق کامل آن را دارد.  

کد خبر: ۱۱۰٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha