۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
بارگذاری جدیدی بالای سد اکباتان همدان صورت نگیرد
مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای همدان:

بارگذاری جدیدی بالای سد اکباتان همدان صورت نگیرد

همدان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان تاکید کرد: به هیچ عنوان در بالادست سد اکباتان نباید بارگذاری جدیدی که منجر به مصرف آب ذخیره سد اکباتان شود صورت گیرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان در بالادست سد اکباتان نباید بارگذاری جدیدی صورت گیرد، مطرح کرد: در این راستا بایستی دستگاه های مربوطه چون سازمان جهادکشاورزی، اداره منابع طبیعی، شهرداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان و غیره پای کار باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه تامین آب برای شهرستان همدان با روند سختی در پیش گرفته شده و نباید این آب که برای شرب تامین شده به سمت دیگری سوق داده شود؛ عنوان کرد: به هیچ عنوان نباید اقداماتی چون توسعه باغات، تغییر کاربری اراضی و تبدیل آن ها به باغات و غیره صورت گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان می تواند در این محدوده وارد کار شده و طرح های آبخیزداری را به انجام برساند.

ستوده با تاکید بر اینکه طرح های گردشگری باید در محل هایی استقرار یابند که کوچکترین تاثیری به لحاظ کمی و کیفی بر روی آب سد اکباتان نداشته باشند، عنوان کرد: در این راستا، با دستگاه های اجرایی مختلف جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا دستگاه های متولی وارد کار شده و براساس مصوبات استانی اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر: ۱۱۰٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha