۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
تشکیل ۶۷۰۰ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

تشکیل ۶۷۰۰ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

همدان - جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود شش هزار و ۸۷۹ فقره پرونده و محکومیت سه هزار میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار بازار از ورود شش هزار و ۸۷۹ فقره پرونده و محکومیت سه هزار میلیارد ریالی متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

وی گفت: این پرونده ها مربوط به تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده درحوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: درراستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سود جویی فرصت طلبان، باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم درچار چوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در شش ماهه نخست امسال این پرونده ها مورد رسیدگی قرارگرفته است.

جودکی گفت: تعداد پنج هار و ۷۷۱ فقره پرونده دربخش کالا و خدمات، ۴۹۹ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۶۵۹ فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان به تعزیرات حکومتی استان همدان ارسال شده که درصد عملکرد درحوزه کالا و خدمات ۱۰۳ درصد، درحوزه قاچاق کالا و ارز ۹۵درصد ودرحوزه بهداشت، دارو ودرمان ۱۰۰درصد ثبت شد.  

وی افزود: با توجه به کاهش ۱۵ درصدی ورودی پرونده ها نسبت به شش ماهه اول سال ۹۹، میانگین زمان رسیدگی در پرونده های کالا و خدمات و بهداشت ۱۲ روز و در پرونده های قاچاق کالا و ارز ۶۰ روز بوده است.

جودکی گفت: درمجموع متخلفین در این شش ماه به پرداخت سه هزار و ۸۰۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۴۴۹ هزارو ۷۳۳ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی گفت: دراین شش ماه از بین پرونده های وارده یک هزار و ۴۳۸ فقره حاصل فعالیت ۳۱۷ اکیپ گشت مشترک با بازرسی یک هزار و ۷۳۵ واحد صنفی بوده و بیش از ۹۲ میلیارد ریال از محکومیت های صادره مربوط به گشت مشترک است.

کد خبر: ۱۱۰٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha